۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
تمجید رضا کیانیان از آتیلا پسیانی

رضا کیانیان، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون که البته این روزها کم کار شده است، به بهانه سالروز تولد آتیلا پسیانی، پستی را در صفحه مجازی اش منتشر کرده و از هنرمندی او تمجید کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا کیانیان با انتشار این عکس در اینستاگرام خود آورده است:

"تولد آتیلا پسیانی، کارگردان، طراح، بازیگر و همه کاره تئاتر ایران است. او در سینما و تلویزیون هم بازی می‌کند. ولی همه فکر و روح و تعصبش و خانواده اش در تئاتر نفس می کشند. او هرجا، چه تئاتر و سینما و تلویزیون و در هر بازی، نقشی بازی می‌کند دلنشین است. اما جایگاه او در تئاتر ویژه است و این ویژگی به نگاه بی پروا، جسور و جستجوگر او باز می‌گردد.

این همه سال بدون وقفه، کاری روی صحنه دارد و هر بار می‌خواهد پنجره‌ای به دنیای نمایش بگشاید، نگاه و دنیای خاص خودش را دارد و هر ایده و نمایشنامه و کتاب و قصه‌ای به او بدهید و خوشش بیاید بلافاصله در ذهنش شکل دنیای او می‌شود. از شکست نمی ترسد. از پیروزی هم زیادی خوشحال نمی‌شود. او زمانی خوشحال است که کار می‌کند. بهتر است بگویم زمانی خوشحال است که شروع کرده به طراحی برای کار بعدی اش و هی خوشحال‌تر می‌شود، وقتی به مراحل تمرین می‌رسد و کم کم خوشحالی اش تبدیل به اضطراب می‌شود وقتی طرحش به اجرا نزدیک می‌شود و از وقتی طرحش روی صحنه می‌رود، مطمئن باشید دارد به اجرای بعدی اش فکر می‌کند. کلی طرح‌های اجرا نشده دارد. مهم نیست چند سال دارد، از آن هنرمندانی است که فکر می‌کنم اگر چند برابر آدم عادی زندگی کند، همچنان طراحی و اجرا می‌کند. نمی‌شود او را بازنشسته تصور کرد...

آتیلای عزیز تولدت مبارک"

کد خبر 421317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.