مدیر حقوقی اسبق سپاهان: برونو سزار خودش قوانین را نقض کرد

مدیر حقوقی اسبق باشگاه سپاهان با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نسبت به صحبت‌های چند روز قبل برونو سزار، بازیکن برزیلی سابق سپاهان واکنش نشان داد و همچنین با اشاره به پیروزی در این پرونده بزرگ در دادگاه عالی ورزش، به مصاحبه‌های دادرس عضو کمیته استیناف نیز پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد جزان که سال‌ها در باشگاه سپاهان به عنوان مدیر حقوقی فعالیت می‌کرد، با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام توضیحاتی درباره گفت و گوی چند روز قبل برونو سزار با ایمنا ارائه داد.برونو سزار بازیکن برزیلی بیان کرده‌بود که سپاهان به او لطمه زده است.

با این حال جزان این ادعا را رد کرده و با اشاره به موفقیت خود و تیم حقوقی این باشگاه در بازگرداندن حکم سزار در دادگاه عالی ورزش به عنوان نخستین باشگاه ایرانی، به صحبت‌های چند روز اخیر دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال واکنش نشان داده‌است. در پایان نیز مدعی شده در دوران حضورش در واحد حقوقی باشگاه سپاهان هیچ پرونده حقوقی بدون سرانجام باقی نمانده‌است.

بیشتر بخوانید:

سپاهان به من لطمه زد / حاضرم در هر تیمی از لیگ ایران بازی کنم!

در این پست آمده‌است: "نظر به مصاحبه‌ی اخیر منتشره در صفحه‌های ورزشی از بازیکن خاطی سابق باشگاه سپاهان، برونو سزار مبنی بر اینکه باشگاه سپاهان به نامبرده ضربه زده و مطالب ناقصی که ایشان عنوان کرده است، لذا با توجه به اینکه اسم اینجانب محمد جازان و آرش خان نجفی بعنوان دو نماینده حقوقی باشگاه سپاهان در رأی شصت صفحه‌ای دادگاه داوری ورزش علیه باشگاه برزیلی و برونو سزار آمده است، باید عنوان نمایم، این بازیکن با وجود حاکمیت قرارداد حقوقی اش با باشگاه سپاهان و نیاز مبرمی که باشگاه در آن زمان به ایشان داشت، نقض قرارداد نمود و با مشارکت باشگاه برزیلی (محکوم در پرونده) به صورت غیر قانونی به باشگاه دیگری منتقل گردید که ابتدا باشگاه سپاهان در همان زمان شکایت رسمی خود را تقدیم فیفا نمود و با توجه به عدم کسب نتیجه در فیفا، به دادگاه داوری ورزش مراجعه کرد که با عنایت به مستندات پرونده و دفاعیات متقن و قوی حقوقی موفق به پیروزی در این پرونده گردید و نهایتاً با دستور دادگاه داوری ورزش، فیفا بازیکن و باشگاه برزیلی را توأمان محکوم به پرداخت غرامت و موارد دیگر گردانید.
بی شک این پیروزی، اولین موفقیت یک باشگاه ایرانی در مراجع بین المللی ورزشی است که همچنان در نوع خود بی همتاست و متعلق به خانواده‌ی بزرگ سپاهان است.
هر چند بنده پس از ده سال، در حال حاضر در واحد حقوقی باشگاه نیستم، لیکن مفتخرم که در آن دوران، هیچ پرونده‌ی لاینحل حقوقی به یادگار نماند."

کد خبر 421314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.