۷۵ درصد تماس‌ها با آتش‌نشانی ساری مزاحمت تلفنی بوده است

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری گفت: در هشت روز اخیر ۷۵ درصد از مجموع از دو هزار و ۵۸۰ تماس تلفنی برقرار شده با سامانه ۱۲۵ این سازمان مزاحمت تلفنی بوده است.

به گزارش ایمنا، علی دومیرکلایی اظهار کرد: برای اینکه بتوانیم عملیات امداد و نجات و یا اطفای حریق را در زمانی کوتاه و مؤثر عمل کنیم حتماً باید آموزش امداد و نجات و انجام فعالیت‌های تربیت بدنی و آمادگی جسمانی را با جدیت و دقت هر چه تمام تر ادامه دهیم.

وی تصریح کرد: در هشت روز اخیر ۷۵ درصد از مجموع از دو هزار و ۵۸۰ تماس تلفنی برقرار شده با سامانه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری مزاحمت تلفنی بوده است که خستگی تیم سامانه ۱۲۵ را بیشتر می‌کند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با اشاره به برقراری ۳۰۰ تماس جهت امداد و نجات شهروندان ساروی، عنوان کرد: به دنبال برقراری این تعداد تماس، بیش از ۴۰ تیم از ایستگاه‌های مختلف آتش‌نشانی ساری به عملیات‌های امداد و نجات اعزام شده‌اند.

دومیرکلایی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان و امدادگران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در قالب شش ایستگاه و تیم واکنش سریع در تمام ۲۴ ساعت برای امداد و نجات شهروندان آماده فداکاری هستند.

کد خبر 421310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.