۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
موج جدید بارش ها اصفهان را فرامی گیرد

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: بارش های رگباری همراه با رعد و برق و تگرگ امروز مناطق غربی و بتدریج تا روز پنجشنبه جنوب و شرق استان اصفهان را فرامی‌گیرد.

زهرا سیدان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تشدید فعالیت سامانه ناپایدار در استان اصفهان، اظهار کرد: افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و تگرگ امروز در مناطق غرب و جنوب غرب استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: شدت ناپایداری‌ها فردا پنجشنبه در نیمه‌ شرقی و جنوب شرق استان اصفهان خواهد بود از این رو احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها در این مناطق وجود دارد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین دو تا سه درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد، ادامه داد: خوروبیابانک با دمای ۲۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای دو درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

سیدان اضافه کرد: بیشینه دما در کلان شهر اصفهان امروز به ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۱ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

کد خبر 421308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.