تلاش سازمان بازآفرینی مشهد برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر

مشاور شهردار مشهد گفت: دفاتر تسهیل‌گری و در بعد کلان‌تر آن سازمان بازآفرینی نیز به دلیل ماهیت ذاتی تسهیلگری خود تلاش‌های زیادی انجام داده‌ تا به کمک شهروندان در حوزه اقشار آسیب‌پذیر و حاشیه شهر یا مناطق آسیب‌پذیر برود.

به گزارش ایمنا، محسن قریب در حاشیه بازدید از محل بسته‌بندی بسته‌های معیشتی که با تسهیل‌گری سازمان بازآفرینی به مرحله اجرا رسیده، اظهار کرد: شیوع بیماری کووید ۱۹، شرایط جدیدی را پیش روی مدیریت کشور و بالطبع مدیریت شهری قرار داد که در نهایت به دنبال خود چالش‌هایی را نیز ایجاد کرده که سبب شد تا فرآیندهای جدیدی در جهت بهبود شرایط شهروندان و رفع چالش‌های جدید رخ دهد.

وی ادامه داد: در همین راستا شورای اسلامی و شهرداری مشهد ضمن رصد شرایط ایجاد شده به کمک شهروندان آمدند و گام‌های خوبی در حد توان و بضاعت خود در جهت کم کردن مشکلات شهروندان برداشتند.

مشاور شهردار مشهد تصریح کرد: دفاتر تسهیل‌گری و در بعد کلان‌تر آن سازمان بازآفرینی نیز به دلیل ماهیت ذاتی تسهیلگری خود تلاش‌های ارزشمندی در این راستا انجام داده تا به کمک شهروندان در حوزه اقشار آسیب‌پذیر و حاشیه شهر یا مناطق آسیب‌پذیر برود.

قریب خاطرنشان کرد: سازمان بازآفرینی به عنوان تسهیل‌گر وارد این عرصه شد و توانسته با کمک به این فرآیند از طریق آوردن خیریه‌ها پای کار برای تهیه و تأمین بسته‌های بهداشتی و معیشتی و از طرف دیگر با جمع‌آوری اطلاعات از طریق دفاتر توسعه محلات، اقدام مهم و خوبی را به سرانجام برساند.

وی افزود: بر اساس آنچه مشاهده می‌شود دامنه وسیعی از کمک‌ها در تیراژ و تناژ در اختیار نیازمندان واقعی قرار می‌گیرد.

کد خبر 421269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.