۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۸
معرفی اصفهان در ۶۰ ثانیه

مسابقه "اصفهان در ۶۰ ثانیه" با موضوع معرفی اصفهان در قالب انیمیشن، موشن گرافی، عکس‌های متحرک یا فیلم برگزار خواهد شد.

فرید صلواتی، دبیر اجرایی مسابقه "اصفهان در ۶۰ ثانیه" در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این روزها دنیا به سمت و سویی می‌رود که دیگر باید کوتاه گفت چراکه مردم به دیدن فیلم‌های کوتاه یک دقیقه‌ای عادت کرده‌اند، پس ما باید به سمت و سویی برویم که کمتر بگوییم و بیشترین بهره برداری را از این کم گویی خود داشته باشیم.

وی در خصوص فراخوان معرفی "اصفهان در ۶۰ ثانیه"، گفت: برخی می‌گویند مگر می‌توان اصفهان را در ۶۰ ثانیه نشان داد من در جواب می گویم اصفهان را در یک ثانیه و در قالب عکسی زیبا نیز می‌توان نشان داد.

دبیر اجرایی مسابقه اصفهان در ۶۰ ثانیه ادامه داد: شرکت کنندگان می‌توانند در قالب انیمیشن، موشن گرافی، عکس‌های متحرک یا فیلم ۶۰ ثانیه‌ای، اصفهان را معرفی کنند به علاوه این برنامه هیچ داور رسمی ندارد و آثار ارسال شده توسط مردم داوری خواهد شد چراکه خواسته‌ایم دیدگاه مردم به این فیلم‌ها را بدانیم.

صلواتی اضافه کرد: این فیلم‌ها در واتساپ، اینستاگرام و آپارات "اصفهان ۶۰ ثانیه" قرار داده می‌شود و افرادی که مایل هستند به فیلم‌ها ارائه شده رأی دهند می‌توانند با مراجعه به سایت اصفهان ۶۰ ثانیه رأی خود را ثبت کنند.

وی در خصوص موضوع این مسابقه، گفت: برای این فراخوان موضوع خاصی در نظر نگرفته‌ایم و شرکت کنندگان می‌توانند با موضوعات غذایی، شهری، معنوی و…آثار خود را برای این جشنواره ارسال کنند.

دبیر اجرایی مسابقه اصفهان در ۶۰ ثانیه افزود: برای برگزیدگان این فراخوان نیز جوایزی در نظر گرفته‌ایم، نفر اول این مسابقه یک دوربین عکاسی نفر دوم دوچرخه و نفر سوم یک عدد موبایل دریافت خواهند کرد.

کد خبر 421264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.