زلزله در خط حمله پرسپولیس/ اسماعیلی بخشیده شد

پرسپولیس تابستان طولانی را پیش رو دارد، فصلی که احتمالا دو یا سه بازیکن خط آتش خود را از دست خواهد داد.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز _ چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه _ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "زلزله در خط حمله پرسپولیس" به جدایی قریب به یقین دو یا سه ستاره خط حمله این تیم در تابستان پرداخت، ستارگانی که احتمالاً علیپور سردمدار آنها و ترابی عضوی از کسانی خواهد بود که در تابستان پیش رو پرسپولیس را ترک می‌کنند.

"گل" با عنوان"دادن تضمین برای حل مشکلات بدون تنبیهات مالی" به گذشت باشگاه استقلال از تنبیه فرشید اسماعیلی و دیگر بازیکنان استقلال پرداخت، البته که حل مشکلات بازیکنان دادن تضمین نیست بلکه آبی پوشان پایتخت بی شک منتظر مبلغی هستند که در حساب آنها خواهد نشست.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "از سهرابیان نه، از دروغگوها گله دارم" به اظهارات پادوانی پرداخت، مدافع سابق برزیلی آبی‌ها که در جریان یک بازی با پیراهن استقلال مصدومیت بزرگی گریبان گیرش شد و تا به امروز با وجود وعده‌های فراوان طلب‌های خود را از استقلال نگرفته است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "مهر تایید علی پروین پای گزینه مدیرعاملی پرسپولیس" به انتقاد علی پروین از رسول پناه و طرح شایعه مدیرعاملی درویش پرداخت، موضوعی که شائبه‌هایی در خصوص تایید درویش توسط پروین را به وجود می‌آورد.

"ایران ورزشی" با عنوان"ساعت چهار عصر" به اولین جلسه سعاتمند و فرهاد مجیدی بعد از حکم مدیرعاملی سعاتمند پرداخت، این در حالی است که بعضی رسانه‌ها معتقدند مدیرعامل فعلی استقلال می‌خواهد عرصه را به فرهاد تنگ کند یا خود او استعفا دهد.

"پیروزی" با عنوان"همیشه همه گناهکارند جز آنها" به آخرین اظهارات باشگاه استقلال در خصوص مهندسی لیگ یا مهندسی آرا واکنش نشان داد و خود سپاهان را مقصر اتفاقات اخیر در خصوص بازی پرسپولیس و سپاهان دانست.

"صدای سپاهان" با عنوان "این چه جور حرف زدنه" به واکنش علیه اظهارات دادرس عضو کمیته استیناف پرداخت، کسی که حالا کاملاً در موضع مخالف باشگاه سپاهان قرار گرفته است.

کد خبر 421253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.