تشکیل ۱۰ اکیپ برای ضدعفونی شاهین‌شهر

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین‌شهر با بیان اینکه ۱۰ اکیپ برای ضدعفونی این شهر سازماندهی شده است، گفت: هدف از اجرای این طرح گندزدایی و جلوگیری از شیوع بیماری در محل‌هایی است که در آن‌ها بیشترین تراکم جمعیت و تردد وجود دارد.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کارگران معاونت اجرایی و خدمات شهری با محوریت واحد ایمنی بهداشت و محیط زیست شهرداری از اوایل اسفند سال گذشته، همزمان با شیوع کرونا، همه اماکن عمومی و محل‌های پر رفت و آمد در سطح شهر را در دو نوبت صبح و عصر ضدعفونی می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۱۰ اکیپ برای ضدعفونی این شهر سازماندهی شده است، گفت: هدف از اجرای این طرح گندزدایی و جلوگیری از شیوع بیماری در محل‌هایی است که در آن‌ها بیشترین تراکم جمعیت و تردد وجود دارد.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین‌شهر افزود: در این طرح شهر به پنج بلوک و ۱۳ قطعه تقسیم شده و همه پرسنل که به جلیقه شب رنگ، لباس، دستکش، ماسک و عینک ایمنی مجهز هستند، عملیات ضدعفونی محیط را انجام می‌دهند.

عرفان‌منش تصریح کرد: علاوه بر اماکن عمومی، محل‌های پر رفت و آمد شهر شامل ایستگاه‌های اتوبوس، ترمینال حافظ و ترمینال برون شهری شیشه‌ای، ایستگاه‌های اتوبوس هوشمند و معمولی، اماکن مذهبی و مساجد، پاساژها و مراکز تجاری، آرامستان بهشت معصومه (س) خودپردازها، سکوی بارانداز زباله، خودروهای حمل پسماند، وسایل ورزشی و حرکت درمانی پارک‌ها، وسایل بازی کودکان در پارک‌ها، آپارتمان‌های مسکن مهر و آپارتمان‌های مسکن جوانان در محله گلدیس، برخی از اداره‌ها، ساختمان‌های شهرداری و سازمان‌های وابسته، تلفن‌های عمومی شهر، جایگاه‌های سوخت بنزین و گاز ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

وی گفت: در بین پرسنل و نیروهای اجرایی شهرداری محلول ضدعفونی کننده، دستکش و ماسک توزیع شده است و در ورودی شهرداری تست و غربالگری انجام می‌شود.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین‌شهر یادآور شد: شش مسیر از ورودی‌های شهر به منظور ارتقای عملیات غربالگری شامل ورودی حاجی‌آباد در بلوار شاهد، دو ورودی گلدیس، ورودی فرعی بلوار ولی عصر (عج)، ورودی بلوار طالقانی و ورودی بلوار دکتر حسابی و تعدادی از مسیرهای فرعی در حاشیه شهر مسدود شد.

عرفان‌منش از تشکیل چهار اکیپ گشت موتوری در این شهر خبر داد و افزود: رزمایش بیولوژیک مدافعان سلامت با مشارکت شهرداری و ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.

کد خبر 421227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.