غلبه بر کرونا مستلزم همکاری شهروندان با مدیریت شهری است

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین گفت: مدیریت شهری برای جلوگیری از شیوع کرونا همه تلاش خود را به کار می‌گیرد، اما لازم است شهروندان نیز در این زمینه همکاری کنند.

به گزارش ایمنا، علی محمدحسینی با بیان اینکه اقدامات پیشگیری جهت مقابله با ویروس کرونا در پایانه‌های مسافربری در اولویت برنامه‌های این سازمان است، است: ضدعفونی کامل همه پایانه‌های قزوین و ناوگان عمومی هر دو روز در میان به طور مستمر انجام می‌شود و این اقدامات تا پایان شیوع ویروس کرونا ادامه دارد.

وی تاکید کرد: سیستم حمل و نقل عمومی در ارتباط مستقیم با شهروندان است، فعالیت‌های مقابله با ویروس کرونا در پایانه‌های قزوین در راستای سلامت مسافران حائز اهمیت است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قزوین با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود و همکارانش حفظ بهداشت و تأمین سلامت شهروندانی است که اتوبوس را به عنوان وسیله تردد انتخاب می‌کنند، خاطر نشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌کنیم، هنگام استفاده از اتوبوس، ضمن رعایت بهداشت فردی از ملزومات بهداشتی همچون ماسک و دستکش استفاده کرده و در صورت بروز علائم سرماخوردگی، از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نکنند.

محمدحسینی با دعوت از شهروندان برای رعایت اصول بهداشت فردی و عمومی در این مقطع، یادآور شد: لازم است شهروندان در شرایط فعلی اقدامات روزمره غیرضروری خود را کنار بگذارند، بهداشت فردی و عمومی را رعایت کنند و تا حد امکان در منازل بمانند تا شاهد از بین رفتن این ویروس باشیم.

کد خبر 421186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.