احداث بوستان هفت هزار مترمربعی در محله قائمیه

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات عمرانی احداث بوستان هفت هزار متر مربعی محله قائمیه تا شهریور ماه ۹۹ به اتمام می‌رسد، گفت: این اقدام گامی دیگر در جهت بهسازی و ایجاد رفاه اجتماعی در محله قائمیه است.

محمد شرفا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: محله قائمیه یکی از محلات حاشیه‌ای و مهاجرپذیر در اصفهان در منطقه ۱۳ به شمار می‌رود.

وی افزود: محله قائمیه با بافت مسکونی بسیار متراکم و جمعیت بالا نیازمند برخورداری بیشتر از امکانات شهری و رفاهیات اجتماعی شهروندی است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه وجود یک ورزشگاه، یک خانه فرهنگی، یک کتابخانه و سالن مطالعه جوابگوی نیاز جمعیت زیاد شهروندان ساکن در محله قائمیه نیست با اقدامات و تصمیمات مدیریت شهری اصفهان و عزم راسخ شهرداری منطقه ۱۳ بوستانی با وسعت هفت هزار متر مربع با هزینه ابتدایی و آغاز به کار چهار میلیارد ریال در حال ساخت و آماده‌سازی است.

وی تصریح کرد: عملیات عمرانی احداث بوستان هفت هزار متر مربعی محله قائمیه تا شهریورماه ۹۹ به اتمام می‌رسد و در فصل پاییز مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

شرفا با بیان اینکه بوستان محله قائمیه در مرز بین منطقه ۱۳ و ناژوان واقع می‌شود، اظهار کرد: با توجه به نیاز مردم این منطقه و تجهیزات این بوستان (پارک کودکان، وسایل حرکت درمانی، محل پیاده‌روی، فضای سبز و …) بی‌شک اقدامی خوب و تأثیرگذار جهت خدمت رسانی به شهروندان است.

کد خبر 421162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.