احتمال سیلابی شدن مسیل ها و آبگرفتگی معابر در شرق اصفهان

اداره کل هواشناسی استان اصفهان با صدور اطلاعیه ای هشدار داد: فعالیت امواج ناپایدار از روز چهارشنبه در بسیاری از مناطق استان تشدید خواهد شد و احتمال سیلآبی شدن مسیل ها و آبگرفتگی معابر در شرق و جنوب شرق اصفهان وجود دارد.

حجت الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امروز ناپایداری‌های جوی در بسیاری از مناطق استان اصفهان، افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید خواهد بود.

وی به ورود موج جدید ناپایدار و بارش زا از روز چهارشنبه به غرب استان اشاره و اضافه کرد: با فعالیت این سامانه بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید تا روز پنجشنبه بسیاری از مناطق استان به ویژه غرب و جنوب استان را فرامی گیرد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد، ادامه داد: چوپانان با دمای ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

علی عسگریان با بیان اینکه کاهش کیفیت هوا در ساعات صبح به دلیل غبار محلی در مناطق مرکزی استان دور از انتظار نیست، افزود: بیشینه دما در کلان شهر اصفهان امروز به ۲۵ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۰ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

به گزارش ایمنا، اداره کل هواشناسی استان اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای هشدار داد: با ورود امواج ناپایدار و تشدید فعالیت سامانه بارشی از اواسط روز چهارشنبه در نیمه شرق و جنوب شرق و به تدریج در مناطق غرب، شمال غرب، جنوب، جنوب غرب، جنوب شرق و شرق استان اصفهان بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و صاعقه، وقوع تگرگ پیش بینی می‌شود؛ از این رو احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها، شکل گیری روان آب محلی، آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد به ویژه در شرق و جنوب شرق اصفهان وجود دارد.

کد خبر 421160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.