سقوط ۶۱ اصله درخت در مشهد

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: در پی وزش باد شدید و بارش باران در سطح شهر تاکنون ۶۱ مورد سقوط درخت در سطح شهر گزارش شده است که با تلاش نیروها این درختان جمع آوری شد.

به گزارش ایمنا، مهدی یعقوبی در این خصوص اظهار کرد: در پی بارش و وزش باد شدید امروز، تاکنون ۶۱ اصله درخت در سطح شهر سقوط کرده که بیشترین آمار مربوط به منطقه هفت با ۲۲ اصله درخت و منطقه چهار با ۱۶ اصله درخت است.

وی افزود: با شدت گرفتن باد و بارش ۱۵ مورد سقوط درخت بر روی دیوار و ۱۲ مورد بر روی خودرو گزارش شد.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد تصریح کرد: هفت مورد محبوسی در آسانسور و سه مورد سقوط اشیا به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد که تمامی موارد در اسرع وقت مرتفع شد.

وی افزود: با توجه به اطلاعیه اداره کل هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر وقوع رگبار با احتمال بارش باران، وزش باد شدید، و آب‌گرفتگی، روز گذشته یک هزار نفر نیروی کارگری خدمات شهری با ۶۴ دستگاه تانکر، ۱۲ پمپ خودمکش و ۱۰ هزار کیسه شن برای رفع هرگونه آب افتادگی احتمالی در سطح شهر به حالت آماده‌باش بودند.

وی با اشاره به آماده باش نیروهای فضای سبز افزود: تعداد ۲۰۰ نیروی کارگری، ۷۰ دستگاه خودروی وانت و خاور و پنج دستگاه بالابر به طور آماده باش در تمامی مناطق سطح شهر مستقر شدند تا شاهد آبگرفتگی در شهر نباشیم.

کد خبر 421120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.