هیچ باشگاهی توان خرید سانچو را ندارد

به نظر می رسد مهاجم انگیسی خوش تکنیک و آینده دار دورتموند یک فصل دیگر در جمع زنبورها باقی می ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همیشه در بازار نقل و انتقالات شایعات زیادی اطراف بازیکنان بزرگ می چرخد، در همین حال همه حدس گمان رسانه‌ها این است که سانچو مهاجم جوان انگیسی با درخششی که در ترکیب دورتموند داشت، فصل آینده قطعاً از این تیم جدا می شود و به تیمی بزرگ تر می رود.

اما با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی لیگ های اروپایی و با خسارت هایی که از همه نظر به باشگاه ها وارد شد، شایعات کمی کمرنگ شد و احتمال اینکه سانچو برای یک فصل دیگر در دورتموند بماند وجود دارد.

منچستر یونایتد یکی از باشگاهایی است که علاقه دارد با این استعداد قراداد امضا کند. قیمت او ۱۰۰ میلیون پوند برآورد شده است.

در همین حال اد وودوارد رئیس منچستر اظهار کرده است: "با توجه به مشکلات اخیر اِد وودوارد مدیر عامل باشگاه منچستر یونایتد با دیدی که نسبت به مبلغ انتقال سانچو دارد، در مصاحبه با اسکای گفت: "با این وجود هیچکس نباید در مورد وسعت چالش هایی که همه در فوتبال با آن روبرو هستند، توهم داشته باشد. شاید در این تابستان در بازار نقل و انتقالات برای همه باشگاهها و همچنین برای ما بازاری وجود نداشته باشد. بنابراین هر گمانه زنی در مورد نقل و انتقال بالای ۱۰۰ میلیون پوندی در این تابستان از واقعیت بدور خواهد بود."

این صحبت ها نشان میدهد که ظاهراً باشگاه منچستریونایتد توانایی خرید جیدون سانچو را در این تابستان ندارد.

برخی رسانه ها معتقد هستند با قدرت مالی فعلی باشگاه منچستر یونایتد و دیگر باشگاه های بزرگ اروپا در این بحران ویروس کرونا، جیدون سانچو در دورتموند می ماند و با افزایش حقوق قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.

به نظر می رسد در تابستان امسال هیچ باشگاه در اروپا توان پرداخت قیمت ۱۳۹ میلیون یورویی سانچو را ندارد و سانچو برخلاف دمبله مایل نیست با کدورت دورتموند را ترک کند.

کد خبر 421103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.