کارکنان آرامستان‌ها در خط مقدم مبارزه با کرونا

شهردار سنندج با بیان اینکه فعالیت در آرامستان‌ها جزء مشاغل بسیار سخت است، گفت: کارگران آرامستان‌ها در زمان شیوع کرونا هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی ممکن است دچار مشکل شوند.

به گزارش ایمنا، حشمت‌الله صیدی اظهار کرد: شهرداری به عنوان یک نهاد مردمی وظایف بسیار مهم و خطیری در راستای خدمات رسانی به شهروندان و رفع مشکلات شهری برعهده دارد.

وی افزود: کارگران شهرداری جزو نیروهای بسیار خدوم و زحمتکش هستند که به صورت شبانه روزی و در بخش‌های مختلف در حال فعالیت هستند و خوشبختانه شهروندان هم قدر زحمات آنان را می‌دانند.

شهردار سنندج ادامه داد: همواره شهرداری‌ها در بحران‌ها، حوادث و مناسبت‌های مختلف در شهر در خط مقدم خدمات رسانی و امداد رسانی هستند که کارگران در ارائه این خدمات نقش بسزایی را ایفا می‌کنند.

صیدی یادآور شد: شیوع ویروس کرونا یکی از بحران‌هایی بود که کل جهان را در بر گرفت، متعاقب آن در دو ماه اخیر تمامی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی برای مقابله با شیوع این بیماری تلاش کردند که کارگران شهرداری‌های سراسر کشور در خط مقدم آن بودند.

وی عنوان کرد: سازمان آرامستان‌ها به دلیل نوع فعالیت کاری خود یکی از سازمان‌هایی است که فعالیت در آن به خاطر شرایط روحی مراجعان بسیار سخت است.

شهردار سنندج گفت: یکی از بخش‌های مهم شهرداری که در این ایام با از خود گذشتگی و ایثار تلاش خالصانه‌ای داشتند کارکنان و کارگران سازمان آرامستان ها بودند.

کد خبر 421092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.