پویش "همدلی مؤمنانه" در بهزیستی راه‌اندازی شد

جهت جمع آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان و جامعه هدف سازمان بهزیستی، طرح پویش "همدلی مؤمنانه" در ماه رمضان از سوی سازمان بهزیستی راه‌اندازی شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور، پویش "همدلی مومنانه"با هدف گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان، همچنین تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده برای سالمندان، افراد دارای معلولیت، فرزندان بی‌سرپرست و سایر افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور، راه‌اندازی شده است.

با راه‌اندازی این پویش سازمان بهزیستی به کمک مردم خیر و نیکوکار برای رفع مشکلات جامعه هدف سازمان به ویژه در ماه مبارک رمضان اقدام خواهد کرد.

بر این اساس خیرین می‌توانند با پیوستن به این پویش کمک‌های خود را برای همدلی با نیازمندان و تأمین نیازهای افراد تحت پوشش، از طریق شماره کارت: ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵، کد دستوری: #۹*۷*۷۳۳* و یا بخش نیکوکاری نرم افزارهای آپ و سکه واریز و پرداخت کنند.

گفتنی است سازمان بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی و با استفاده از دستوالعمل‌های پیشگیرانه، از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون توانسته است با مدد و فداکاری کارکنان و مددیاران خود و خیرین گرامی، مراقبت از سالمندان، معلولان، فرزندان بی‌سرپرست و سایر افراد تحت پوشش را با موفقیت انجام دهد.

کد خبر 421088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.