جدایی شیخ، بازگشت تیام

با توجه به شایعاتی مبنی بر عدم بازگشت دیاباته به استقلال گویا با رفتن او این باشگاه سراغ مهاجم خارجی سابق و موفق خود یعنی تیام خواهد رفت.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -سه شنبه نهم اردیبهشت ماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "هواداران بدانند دوست ندارند در پرسپولیس بمانم" به اظهارات علی علیپور پرداخت، کسی که معتقد است آنطور که باید و شاید حمایت نمی‌شود و به دلیل عدم حمایت مدیریتی از او قصد رفتن دارد، ادعایی که احتمالاً بازی رسانه‌ای کوچکی از سمت علیپور برای تمدید قرارداد است.

"گل" با عنوان"به وقت خانه تکانی" به جابجایی های مدیریتی مهم باشگاه استقلال پرداخت، جایی که سعاتمند دست به تغییرات مهم زد که می‌توان اهم آنها را برکناری نوری فر دانست، تصمیمی که از سوی هواداران استقلال با دلخوری‌های فراوانی همراه بود.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "جام را می‌گیرد آنکه جام‌ها داد؟ " به مهلت اندک و سه روزه باشگاه پرسپولیس برای رسیدگی به پرونده برانکو پرداخت، رسیدگی که با توجه به مهلت کم برانکو اگر صورت نگیرد پیام آور خبرهای خوبی نیست و در بعضی اخبار شایعاتی مبنی بر کسر امتیاز نیز شنیده می‌شود.

"خراسان ورزشی" با عنوان "جدایی شیخ، بازگشت تیام" به احتمال تغییرات مهم در خط آتش استقلال پرداخت، این روزنامه مدعی است اگر پروژه نیامدن شیخ دیاباته کامل شود تیام جای او را در خط حمله استقلال خواهد گرفت، تغییری که با توجه به درخشش تیام در سال‌های گذشته نمی‌تواند بازخورد آنچنان بدی از سوی آبی‌ها داشته باشد.

"ایران ورزشی" با عنوان"سه امتیاز به حساب پرسپولیس نشست" به رای قطعی کمیته استیناف در خصوص بازی لیگ برتر پرسپولیس و سپاهان پرداخت، اتفاقی که حالا پرسپولیس را بیش از پیش به قهرمانی نزدیک تر می‌کند.

"پیروزی" با عنوان"می‌خواستم تمدید کنم اما آنها کاری نکردند" به اظهارات بشار رسن هافبک خلاق سرخپوشان پرداخت، کسی که در این چند روز همواره دلخوری های خود از مدیران پرسپولیس را رسانه‌ای کرده است و گویی قرار نیست در سال آینده او را با پیراهن قرمز پرسپولیس دید.

"صدای سپاهان" با عنوان "آقای نیکفر، باز هم با مقصران ماجرا برخورد کن آقایان پرسپولیس ما هم بیقرار شما در جام حذفی هستیم" خط و نشانی بزرگ برای سرخپوشان کشید، جایی که اگر سپاهان بتواند استقلال را شکست دهد، همه شاهد مصاف حساس پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی خواهند بود.

کد خبر 421072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.