۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
کاهش ۳۹ درصدی حوادث در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از افزایس سرعت عمل آتش نشانان برای امدادرسانی در شهر خبر داد و گفت: تعداد حادثه‌های فروردین ماه امسال ۲۷۲ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۹ درصد کاهش یافته است.

آتشپاد محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در فروردین ماه امسال میانگین زمان رسیدن آتش نشانان سر صحنه حوادث سه دقیقه و ۴۸ ثانیه ثبت شده در حالی که این زمان در مدت مشابه سال گذشته چهار دقیقه و ۳۲ ثانیه بوده است.

وی افزود: این آمار کاهش ۴۴ ثانیه‌ای مدت زمان رسیدن به حادثه و حریق را در فروردین ماه سال جاری نشان می‌دهد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: کاهش مدت زمان رسیدن به حوادث یکی از عوامل مهم در کاهش میزان خسارات و افزایش نجات جان مصدومان احتمالی بشمار می‌رود.

وی با بیان اینکه آتش سوزی و حادثه در فروردین امسال ۲۸ درصد کاهش داشت، گفت: در فروردین ماه سال ۹۸ تعداد آتش سوزی‌ها ۲۱۵ مورد بود که امسال به ۲۰۵ مورد کاهش یافت و نشان از کاهش پنج درصدی دارد.

آتشپاد گلابی ادامه داد: تعداد حادثه‌های فروردین ماه امسال ۲۷۲ مورد بوده که در مقایسه با آمار مدت مشابه سال گذشته با ثبت ۴۴۵ مورد حادثه، شاهد کاهش ۳۹ درصدی حوادث در شهر اصفهان هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در مجموع طی فروردین امسال حوادث و آتش سوزی‌های شهر اصفهان کاهش ۲۸ درصدی داشت.

وی با اشاره به اقدامات سازمان آتش نشانی اصفهان برای مقابله با شیوع کرونا، گفت: این سازمان در سال جاری اقداماتی را برای مقابله با شیوع کرونا در شهر اصفهان اجرایی و روزانه هشت دستگاه خودروی آتش نشانی، حدود ۳۰ کیلومتر از خیابان‌های شهر را ضدعفونی کردند.

کد خبر 421061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.