کامبک سپاهان به قهرمانی لیگ چهاردهم/ سپاهان ۲-۱ تراکتور لیگ چهاردهم + فیلم بازی

سپاهان در هفته های پایانی لیگ چهاردهم در حالی که با یک گل از تراکتور عقب بود، در دقایق پایانی کامبکی رویایی به مسابقه داشت که مسبب قهرمانی این تیم در انتهای فصل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپاهان در یکی از حساس ترین دیدارهای خود در لیگ چهاردهم مقابل تراکتورسازی تبریز صف آرایی کرد. بازی ای که در قالب هفته بیست و پنجم لیگ انجام می شد و پیش از آغاز دیدار، تراکتور صدرنشین و سپاهان در رده سوم قرار داشت.

تراکتور که با هدایت تونی اولویرا بهترین دوران تاریخ خود را می‌گذراند، بازی را بهتر شروع کرد. هر چند سپاهانی ها نیز موقعیت هایی داشتند اما لوسیانو ادینهو، گل‌زن قهار تبریزی ها روی اشتباه مدافعین سپاهان گل اول بازی را به ثمر رساند.

در نیمه دوم با وجود موقعیت های فوق العاده خطرناک هر دو تیم، تا دقیقه ۷۶ توپی از خط دروازه ها رد نشد تا بالاخره سپاهان صاحب ضربه پنالتی شد و شیمبا بازی را به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و در نودمین دقیقه رسول نویدکیا گل برتر طلایی پوشان اصفهانی را به ثمر رساند.

سپاهان با این کامبک اختلاف خود با تراکتور صدرنشین را کم کرد و شانس قهرمانی خود را بالا برد تا در هفته آخر، با اتفاقات عجیب و غریب تبریز و با یک امتیاز اختلاف، به پنجمین قهرمانی خود در لیگ برتر برسد.

لیگ چهاردهم جام خلیج فارس ۹۳-۹۴

استادیوم: فولادشهر اصفهان

تاریخ برگزاری: ۲۳ فروردین ۹۴

سپاهان ۲-۱ تراکتور

کد خبر 421055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.