شورای شهر یزد مغایرت‌های مالی در شهرداری را رسماً اعلام کند

دادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: اگر شورای شهر یزد از پاسخ شهرداری در موضوع مغایرت‌ها قانع نشده است، رسماً اعلام کند تا سیستم قضائی به موضوع ورود کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حدادزاده شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص اختلاف بین شهرداری و شورای شهر گفت: ما در ابتدای طرح این موضوع توسط یکی از اعضای شورای شهر افرادی را دعوت و توضیحاتی را از آنها دریافت کردیم و اینکه گفته می‌شود دستگاه قضائی و دادستانی استان در قبال این موضوع سکوت اختیار کرده است، صحیح نیست.

وی با بیان اینکه برخی موضوع مغایرت‌ها با تخلف صورت گرفته در خصوص بکارگیری غیر قانونی معاون شهردار و تفاوت نحوه ورود دستگاه قضائی به این دو موضوع را مقایسه می‌کنند، افزود: دادستانی به موضوع مغایرت‌ها نیز وارد شده بود؛ شورای شهر یزد در بهمن ماه سال گذشته وقتی با بروز بی اعتمادی مردم به شهرداری و شورا مواجه شد سخنان خود را تعدیل کرد و با اتخاذ مواضع زیگزاگی نشان داد در موضوع مغایرت‌ها به اجماع نرسیده است.

دادستان عمومی و انقلاب یزد با بیان اینکه شهرداری یزد در تاریخ سوم اردیبهشت ماه پاسخ خود را در موضوع مغایرت‌ها به شورا ارائه کرده و دلیل آن را فنی دانسته است، تاکید کرد: اگر شورای شهر به صورت رسمی اعلام کند که از پاسخ شهرداری یزد قانع نشده و تخلف صورت گرفته است، ورود خواهیم کرد و ملاحظه‌ای در کار نخواهیم داشت.

حدادزاده با تاکید بر اینکه ممکن است شائبه‌ها ایجاد شود، تصریح کرد: مسیر ما مسیر مبارزه با فساد است و اگر فردی در این مسیر قرار بگیرد با او برخورد خواهیم کرد و برای برخورد با فساد مصمم هستیم.

کد خبر 421051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.