جمع آوری پارکومترهای پایتخت/راه‌اندازی تراموای هوشمند بدون راننده

در این بسته خبری از اعطای وام ۲۰ میلیونی به تاکسیرانان رشت تا بازسازی گلخانه ده هزارمتری در پارک شرقی کرمانشاه و حمل کالاهای اینترنتی با رعایت الزمات بهداشتی در قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

راه اندازی تراموای هوشمند بدون راننده (ART) در شیراز

مجتبی زوربخش، معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری شیراز با اشاره به اینکه فناوری جدید تراموای هوشمند(ART) مزایای سیستم حمل و نقل اتوبوسی و ریلی را همزمان در خود دارد و در عین حال یک سیستم حرکتی سریع و از همه مهم‌تر دوست دار محیط زیست به شمار می‌رود گفت: در جلسه کمیسیون هوشمند سازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز این سیستم نوین حمل و نقلی جهت بررسی‌های کارشناسی و راه اندازی در شهر شیراز در دستور کار قرار گرفت.

سقوط ۶۱ اصله درخت بر اثر وزش باد شدید در مشهد

مهدی یعقوبی، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در پی بارندگی و وزش باد شدید عصر دوشنبه ۶۱ اصله درخت در این شهر سقوط کرد.

اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی در ساری

مرتضی بربسته، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری هدایت آب‌های سطحی را از دیگر پروژه‌های در دست اجرای این سازمان برشمرد و گفت: احداث کانال در کوچه شهید براری بلوار کشاورز و خاک‌برداری کانال کوی بوستان در بلوار فرح‌آباد با هدف رفاه حال شهروندان در دست انجام است.

کاهش تولید پسماند توسط شهروندان اصفهانی در سال ۹۸

محمد صادقی، سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به کاهش تولید پسماند توسط شهروندان اصفهانی در سال ۹۸ گفت: ارتقای رویکرد فرهنگی در این امر مؤثر بوده است.

تاکسیرانان رشت وام ۲۰ میلیون ریالی می‌گیرند

محمد نوری هریس، مدیرعامل سازمان حمل بار و مسافر شهرداری رشت از اعطای وام ۲۰ میلیون ریالی به رانندگان تاکسی که دربحران کرونا در این کلانشهر فعال بودند، خبر داد.

ضدعفونی پایانه‌های مسافربری شهر اهواز

حسین کیانی قلعه سردی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اهواز گفت: پایانه‌های مسافربری در دو نوبت ضد عفونی می‌شوند.

بازسازی گلخانه ده هزارمتری در پارک شرقی کرمانشاه

فرامرز رحمتی‌زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از بازسازی و راه‌اندازی بزرگترین گلخانه کرمانشاه به مساحت ۱۰ هزار متر مربع در پارک‌شرقی کرمانشاه خبر داد.

سقوط دو تن از ساختمان در حال ساخت

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدوم شدن دو تن در پی سقوط از ساختمان در حال ساخت خبر داد.

حمل کالاهای اینترنتی با رعایت الزمات بهداشتی

شیما زرآبادی، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از رعایت الزامات بهداشتی توسط ناوگان حمل بار و مسافر شهری در جابه جایی کالاهای اینترنتی خبرداد.

پارکومترهای پایتخت جمع آوری می‌شوند

وحید سرلک، معاون فنی سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: پارکومترها مرحله‌ای از سطح شهر جمع آوری می‌شوند.

کد خبر 421033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.