۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
نیوکاسل به دنبال کولیبالی

پس از خرید باشگاه نیوکاسل انگلستان توسط ولیعهد عربستان، این تیم تبدیل به ثروتمندترین تیم دنیا شد و در همین راستا، بلافاصله اخبار زیادی راجع به خرید های نجومی این تیم شنیده می شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، باشگاه نیوکاسل به شدت به دنبال جذب ستاره خط دفاعی ناپولی یعنی کالیدو کولیبالی است. گفته شده است که سران باشگاه نیوکاسل در نظر دارند با پیشنهاد حقوق ۱۲ میلیون یورویی در سال، این بازیکن را برای پیوستن به این تیم ترغیب کنند.

خبرهای منتشر شده حاکی است که مذاکرات عربستانی ها با باشگاه ناپولی در مراحل پیشرفته ای قرار دارد و می توان انتظار داشت که با توجه به پیشنهاد حقوق بسیار بالا، شاهد حضور مدافع ناپولی در تیم نیوکاسل یونایتد باشیم.

باشگاه ناپولی برای فروش این بازیکن احتمالاً مبلغی نزدیک به هشتاد میلیونی یورو درخواست کنند، هرچند تامین پول کافی برای خرید کولیبالی به هیچ عنوان مسئله دشواری برای سران عربستانی نیوکاسل نیست.

باشگاه های متعددی مثل منچستریونایتد و منچسترسیتی در کنار پاریس سن ژرمن نیز خواهان جذب کولیبالی هستند اما با حقوق ۱۲ میلیونی، نیوکاسل شانس بسیار بیشتری نسبت به سایرین دارد.

کد خبر 421030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.