پرسپولیس- سپاهان؛ همان ۳-۰

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد اعتراض سپاهان مورد قبول واقع نشده و این کمیته رای کمیته انضباطی و نتیجه ۳-۰ را تایید می کند.

به گزارش ایمنا، پس از مدت ها کش و قوس سرانجام مهدی دادرس عضو کمیته استیناف پس از خروج از فدراسیون فوتبال اعلام کرد که این کمیته با بررسی دفاعیات تیم میزبان یعنی سپاهان به این نتیجه رسید که حکم کمیته انضباطی مبنی بر پیروزی ۳-۰ پرسپولیس در جریان دیدار هفته بیستم سرخپوشان پایتخت و طلایی پوشان سپاهان باید تائید شود.

مهدی دادرس که علاقه ای نداشت مصاحبه ای را با خبرنگاران انجام دهد، پس از اصرار آن به گفتگو، رای را اعلام کرد: نتیجه ۳-۰ و جریمه ۱۵۰ میلیونی تائید شد اما تصمیم گرفتیم که محرومیت طرفداران سپاهان از حضور در استادیوم لغو شود و دیگر لازم نیست ۵۰ درصد بلیت فروشی کنند و هرچقدر که توانستند می‌توانند بلیت بفروشند.

دادرس در ادامه صحبت هایش با شوخی به حق سپاهان در مورد شکایت به دادگاه عالی ورزش گفت: انشالله بروند دادگاه کَس یا ناکس (CAS)!  هرجا دوست دارند بروند چون باعث خوشحالی ما می‌شوند که ما می‌فهمیم باشگاه های ما پولدار هستند که ۷۰۰-۸۰۰ میلیون هزینه می‌کنند و به دادگاه CAS می‌روند. چون ۴-۵ نفر باید بروند سوئیس و آنجا را بگردند که قشنگ است! از همه مهمتر به نفع ما در کمیته استیناف است چون از این دادگاه سربلند بیرون می‌آییم.

او در مورد روند بررسی پرونده نیز توضیح داد: الکی که دو ساعت و خرده ای روز پنج شنبه جلسه نداشتیم و امروز هم سه ساعت اینجا هستیم و حتی روی یک بند کوچک هم بحث بود و تمامش روی عدالت بود و اصلا فرصت نشد روی پرونده های دیگر بحث کنیم و در مورد پرونده آقای کفاشیان هم بعدا بحث خواهیم کرد.

عضو کمیته استیناف در پایان در پاسخ به این سوال که دلیل حضور عضو حقوقی باشگاه سپاهان در فدراسیون چه بود، گفت: من ایشان را ندیدم! در جلسه تمام قاضیان و آقای صالحی که رئیس بود، حضور داشتند.

منبع: ورزش ۳

کد خبر 421025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.