گرانی چراغ خاموش مواد غذایی در ماه رمضان / لزوم برخورد جدی با متخلفان

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه در شرایط کنونی دستگاه های نظارتی باید تمام توان خود را برای ساماندهی بازار به کار ببرند، گفت: از آنجایی که کالا به وفور در کشور موجود است، گرانی لحظه ای مواد غذایی محلی از اعراب ندارد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از افزایش قیمت موادغذایی در ماه رمضان، گفت: با شیوع ویروس کرونا افزایش لجام گسیخته قیمت مواد غذایی کلید خورد و با فرارسیدن ماه مبارک رمضان گرانی کالاهای اساسی به اوج خود رسید.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در شرایط کنونی دستگاه های نظارتی باید تمام توان خود را برای ساماندهی بازار به کار برند، افزود: از آنجایی که کالا به وفور در کشور موجود است گرانی مواد غذایی محلی از اعراب ندارد.

وی اظهار کرد: در شرایط کنونی که تقاضای مردم برای خرید مواد غذایی به دلیل تقویت سیستم ایمنی افزایش یافته، سوداگران فضا را مناسب دیده و با شگردهای خاص در تلاش‌اند سودهای کلان به دست آورند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: دستگاه‌های نظارتی باید با تشدید گشت‌زنی از افزایش قیمت مواد غذایی همزمان با ماه مبارک رمضان جلوگیری کنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم اضافه کرد: اگرچه دولت در آستانه ماه رمضان با هدف کمک به معیشت مردم به خانواده‌ها وام یک میلیون تومانی پرداخت کرد اما برای حمایت بیشتر از اقشار آسیب پذیر باید سبدهای معیشتی برای آنها تدارک دید.

منبع: خبرگزاری خانه ملت

کد خبر 421023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.