توزیع روزانه ۱۵ هزار وعده غذای گرم بین مددجویان اصفهانی

کمیته امداد استان اصفهان در ماه مبارک رمضان تا کنون روزانه به طور متوسط ۱۵۰۰۰ وعده غذا در طرح اطعام مهدوی در میان مددجویان توزیع کرده است.

به گزارش ایمنا، کریم زارع، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در حاشیه بازدید از روند اجرایی طبخ و توزیع غذای طرح اطعام مهدوی با بیان اینکه این طرح که بخشی از رزمایش بزرگ بخشش ایرانیان است در ماه مبارک رمضان با هدف اطعام نیازمندان تحت حمایت این نهاد اجرا می‌شود، گفت: ۳۷ آشپزخانه در سراسر استان با نظارت بهداشتی و بر اساس پروتکل های ستاد مقابله با کرونا و با همکاری خیران و نیکوکاران در حال طبخ غذا در این طرح هستند.

وی با اشاره به هدف گذاری کمیته امداد اصفهان برای طبخ و توزیع ۵۰۰ هزار وعده غذای گرم در ماه مبارک رمضان، خاطر نشان کرد: تاکنون به طور متوسط روزانه ۱۵ هزار وعده غذا در سه روز ابتدای این ماه پخت و در بین خانواده های تحت حمایت در سراسر استان توزیع شده و این روند تا پایان رمضان امسال ادامه خواهد داشت.

زارع ایام میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) را روزهای توجه بیشتر نیکوکاران و خیران به منش کریمانه این امام همام توصیف کرد و گفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته در شب و روز میلاد امام حسن (ع) ۱۱۰ هزار وعده غذای گرم طبخ و به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد توزیع می شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با دعوت از اقشار مختلف مردم برای پیوستن به رزمایش بزرگ بخشش ایرانیان در ماه مبارک رمضان، گفت: شرایط سخت نیازمندان که با رکود ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا تشدید شده است را می توان به برکت ماه مبارک رمضان و با همت و اراده عمومی بهبود داد و خاطره خوشی از مساوات و همدلی ایرانیان در تاریخ به ثبت رساند.

وی با تاکید بر اینکه زیرساخت مشارکت حضوری و غیرحضوری مردم در این طرح و سایر برنامه های کمیته امداد استان اصفهان فراهم شده است، گفت: همشهریان خیراندیش اصفهانی علاوه بر حضور در دفاتر و مراکز نیکوکاری تحت نظارت این نهاد می توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۳۱*۸۸۷۷* و شماره ۰۹۶۸۸۷، مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir ، واریز به شماره حساب «۲۴۰۱۱۱۳۰۹۱۴۰۷۲» و شماره کارت «۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹» نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این خیر کثیر سهیم شوند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد

کد خبر 421006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.