موافقت قرض‌الحسنه‌های شاهین شهر با پرداخت وام‌های دو میلیون تومانی به نیازمندان

امام جمعه شاهین شهر گفت: تعامل و هماهنگی با تمامی قرض‌الحسنه‌های شهرستان شاهین شهر و موافقت برای پرداخت وام‌های دو میلیون تومانی به آسیب دیدگان ویروس کرونا، از دیگر اقدامات ستاد جلب مشارکت‌های مردمی است.

حجت‌الاسلام قاسم هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از تشکیل ستاد جلب مشارکت‌های مردمی و همینطور ایجاد هسته‌های مردمی در مساجد برای شناسایی نیازمندان و جذب کمک و مشارکت‌های خیران خبر داد و گفت: تاکنون ۵۰۰ نفر از افرادی که در تعطیلی‌های ناشی از ویروس کرونا کسب و کارشان تعطیل شده شناسایی شده اند که بعد از تحقیقات لازم حمایت‌های مالی و غیرمالی از این افراد انجام خواهد شد.

وی افزود: تعامل و هماهنگی با تمامی قرض‌الحسنه‌های شهرستان شاهین شهر و موافقت برای پرداخت وام‌های دو میلیون تومانی به آسیب دیدگان ویروس کرونا، از دیگر اقدامات ستاد جلب مشارکت‌های مردمی است.

امام جمعه شاهین شهر ادامه داد: برای اولین بار در استان اصفهان، تمامی خیریه‌های یک شهر باهم هماهنگ شده و می‌توانند به صورت نظام مند و عدالت محور، مساعدت‌ها و کمک‌های مردمی را به نیازمندان واقعی ارائه کنند. نام افراد نیازمند به صورت شبکه ای در همه خیریه‌ها قابل رؤیت است.

هاشمی همچنین تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی و بهداشتی برای نیازمندان را از دیگر اقدامات ستاد جلب مشارکت‌های مردمی دانست.

کد خبر 421002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.