۳۳ پروژه عمرانی در شهر یزد اجرایی می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: ۳۳ پروژه عمرانی تحت نظارت و در قالب فعالیت‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد پیگیری می‌شود که از این تعداد ۱۳ پروژه در بخش فرهنگی، ۱۰ پروژه در بخش اجتماعی، هشت پروژه در بخش ورزشی و دو پروژه در حوزه گردشگری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ عباس ملازینلی در حاشیه نشست هماهنگی پروژه‌های عمرانی این سازمان اظهار کرد: پروژه‌های مذکور با اعتباری بالغ بر ۳۹ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید تا شهروندان یزدی از آنها به نحو احسن استفاده کنند.

وی با اشاره به مهم‌ترین این پروژه‌ها افزود: سینمای روباز پارک مارکار، پلاتو تئاتر منطقه سه، فرهنگسرای اجتماعی منطقه چهار، نگارخانه منطقه سه، گذر سینما تک، فرهنگسرای مشاهیر جوی هرهر و احداث و تکمیل زمین‌های ورزشی منطقه دو بخشی از این پروژه‌ها است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تاکید کرد: به منظور سرعت بخشیدن به فعالیت‌های عمرانی سازمان هر دو هفته یکبار جلسات پیشرفت و ارزیابی این پروژه‌ها با حضور معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری و رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری و جمعی از مسئولان این حوزه تشکیل می‌شود تا ضعف‌ها و قوت‌ها بررسی و تصمیم مقتضی اتخاذ شود.

وی با اشاره به سیاست گذاری شورای شهر یزد مبنی بر اینکه سال جاری باید سال جهش فعالیت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد باشد؛ اظهار امیدواری کرد: تا بخشی از این پروژه‌های عمرانی در سال جاری به بهره برداری برسد.

کد خبر 420993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.