اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی در ساری

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری هدایت آب‌های سطحی را از دیگر پروژه‌های در دست اجرای این سازمان برشمرد و گفت: احداث کانال در کوچه شهید براری بلوار کشاورز و خاک‌برداری کانال کوی بوستان در بلوار فرح‌آباد با هدف رفاه حال شهروندان در دست انجام است.

به گزارش ایمنا، مرتضی بربسته با اشاره به پروژه‌های در حال اجرای سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری، اظهار کرد: بهسازی و تعریض معابر با هدف سهولت عبور و مرور شهروندان و روان سازی ترافیک در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پروژه پیاده‌روسازی مسیر خیابان توانبخشی به سمت میدان شهدا در حال اجرا است، تصریح کرد: کارشناسان سازمان عمران و بازافرینی فضاهای شهری شهرداری عملیات نقشه‌برداری را در کوی غفاری و کوچه شهید صمدی بلوار کشاورز جهت تعریض این خیابان ها را اجرا کردند.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری هدایت آب‌های سطحی را از دیگر پروژه‌های در دست اجرای این سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد: احداث کانال در کوچه شهید براری بلوار کشاورز و خاک‌برداری کانال کوی بوستان در بلوار فرح‌آباد با هدف رفاه حال شهروندان در دست انجام است.

بربسته افزود: جدول کوچه محمدرسول‌الله در بلوار کشاورز و نصب نوه بتنی کوچه قدس در محله ذغالچال نیز از دیگر فعالیت های سازمان عمران و بازآفرینی شهری در راستای ارائه خدمات به شهروندان است.

وی تصریح کرد: فاز سوم پروژه ابن شهرآشوب نیز از دیگر پروژه‌های بزرگ و مهم این سازمان بوده که در حال اجراست.

رییس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری با تاکید بر ضرورت استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های درون‌سازمانی در خدمت رسانی به شهروندان اظهار کرد: خلاقیت‌ها، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های درون‌سازمانی نقش موثری در ارتقای کیفیت خدمات و کاهش بار مالی خواهد داشت.

کد خبر 420928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.