به شایعات برکناریم در رسانه ها اهمیتی نمی دهم/ لژیونر بودن بازیکنان برایم مهم نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: من مطمئن هستم هر کسی دوست دارد مربی تیم ملی ایران باشد، قصد برخی از رسانه های را متوجه می شوم که می خواهند به نفع برخی از افراد کار کنند، اما من اهمیتی نمی دهم.

به گزارش ایمنا، فدراسیون فوتبال در اقدامی جالب که پیش از این سابقه نداشته از راه دور این امکان را برای رسانه‌ها فراهم کرد تا بتوانند با سرمربی تیم ملی گفت‌وگویی اختصاصی داشته باشند. در همین رابطه دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی در گفت‌وگوی اختصاصی با ایمنا شرکت کرد و حرف‌های جالبی را بر زبان آورد.

اسکوچیچ به خبرهای ضد و نقیضی که در مورد او و تیم ملی در برخی از رسانه ها منتشر می شود واکنش نشان داد و اظهار کرد: من مطمئن هستم هر کسی دوست دارد مربی تیم ملی ایران باشد، قصد برخی از رسانه های را متوجه می شوم که می خواهند به نفع برخی از افراد کار کنند، اما من اهمیتی نمی دهم.

وی در پاسخ به این سوال که در زمان کارلوس کیروش بازیکنان لژیونر همیشه در اولویت بودند و حتی اگر نیمکت نشین بودند خیلی از مواقع به بازیکنان لیگ برتر ترجیح داده می شدند. در دوران ویلموتس قضیه کاملا بر عکس بود و صرف لژیونر بودن باعث دعوت کسی نمی شد. برنامه شما چیست؟ افزود: برایم مهم نیست که بازیکنان لژیونر باشند و اگر به درخواست های من گوش بدهند و به اندازه کافی برای بازی در تیم ملی خوب باشند برای من کافی است.

وی به برگزاری بازی های تیم ملی در شهری به غیر از تهران واکنش نشان داد و گفت: برایم مهم نیست که بازی های تیم ملی در چه شهری برگزار می شود و اگر این اتفاق بی افتد خوب است؛ کل ایران تیم ملی را دوست دارند و ما به طور کلی از حمایت ایرانی ها برای تیم ملی برخوردار هستیم.

کد خبر 420913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.