چشمک بشار رسن به سپاهان/ آقای گل دومین مسافر تابستانی پرسپولیس

بشار رسن در آخرین اظهار نظر خود گفته است که پیشنهاد استقلال را به احترام هواداران پرسپولیس قبول نمی‌کند، ولی به سایر پیشنهادات فکر خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - دوشنبه هشت اردیبهشت ماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "سردار از فوتبال به حوزه جنگ رفته" به اظهارات سعید عزت الهی در گفت‌وگو با این روزنامه پرداخت، لژیونری که خیلی زود برای پیشرفت در ورزش ایران را ترک کرد و روزهای خوبی را نیز در خارج از ایران سپری کرد و حالا امیدوار است خیلی زود به روزهای اوج خودش برگردد.

"گل" با عنوان"تا بیرانوند نیاید خبری از پول نیست " به موضع باشگاه آنتورپ بلژیک تیم سال آینده بیرانوند پرداخت، تیمی که نگاه مدیران سرخ‌ها به پرداختی آنها بوده است و حالا خبر می‌دهد که تا حضور بیرانوند در بلژیک پولی را برای این بازیکن پرداخت نمی‌کند، موضوعی که البته به رکود اقتصادی باشگاه‌ها در دنیا نیز بی ربط نیست.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "تکرار ماجرای تیام و جباروف" به دلخوری بزرگ شیخ دیاباته از مدیران باشگاه استقلال پرداخت، مهاجمی گلزن و خوش اخلاق که حالا دیگر صبری ندارد و شاید این عصبانیت باعث شود دیگر او در ایران حاضر نشود.

"خراسان ورزشی" با عنوان "آقای گل دومین مسافر تابستانی پرسپولیس " از انتقال قریب به یقین علی علیپور در تابستان و جدا شدن او از پرسپولیس پرداخت، کسی که گویا مسیر بیرانوند را خواهد رفت تا بتواند آینده مدنظر خود را در اروپا دنبال کند.

"ایران ورزشی" با عنوان"بفرمایید سهام" به دستور رییس جمهور مبنی بر خصوصی سازی سرخابی ها پرداخت، اتفاقی که به گفته مسئولین تا مرداد ماه اتفاق خواهد افتاد و این دو باشگاه در بورس واگذار می‌شوند.

"پیروزی" با عنوان"کسی به اخطارها توجه نکرد" به اشتباهات بزرگ پرسپولیس در قرارداد با کارگزار پرداخت، اشتباهی که در روند تحویل دامنه سایت باشگاه پرسپولیس نیز رخ داد تا پرسپولیس یکی از اشتباهات مدیریتی خود را تجربه کند.

"صدای سپاهان" با عنوان "چشمک بشار رسن به سپاهان" به احتمال جدا شدن بشار رسن از پرسپولیس در تابستان پیش رو و احتمال پیوستن او به سپاهان خبرداد، اتفاقی که برای بازیکنانی همچون محسن مسلمان و شایان مصلح نیز رخ داد تا بشار نیز نیم نگاهی به اصفهان داشته باشد.

"سبز سبزم" با عنوان "خیلی محتاطی، لطفا کمی جسورتر"به توصیه مهدی رجب زاده به رادولویچ پرداخت، توصیه ای که برآمده از تجربه چندین ساله اسطوره گاندوها است.

کد خبر 420865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.