واکنش مزدک به اختلاف با عادل فردوسی پور

گزارشگر سابق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نسبت به مطالب منتشره اختلافش با عادل فردوسی پور واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بیش از یک سال است که با روی کار آمدن علی فروغی، جلوی پخش برنامه نود گرفته شده و عادل فردوسی پور از شبکه سه کنار گذاشته شده است.

با حذف عادل از شبکه سه و تنگ شدن فضا برای مزدک میرزایی، او هم تصمیم گرفت از شبکه سه جدا شود و بار سفر ببندد و به کشور انگلستان سفر کرده و برای رسانه های آن کشور کار کند.

رفاقت و دوستی عادل و مزدک نزدیک به سه دهه است. مزدک در برنامه هایی که فردوسی پور داشت، همیشه یار و یاور و مشاور او بود، اما حواشی توسط مزدک در صفحه فضای مجازی رخ داده است که بهانه خوبی برای شایعه سازان به وجود آورده تا آنها خبر از رابطه‌ شکرآب شده‌ این دو دوست قدیمی بدهند.

مزدک میرزایی با انتشار پستی این شایعات را به طور کل تکذیب کرده و اعلام کرده همچنان با عادل فردوسی پور دوستی دیرینه ای دارد.

متن منتشر شده توسط مزدک میرزایی به شرح زیر است:


"متاسفانه بعد از اولین گفتگوی لایو اینستاگرامی، یکسری از دوستان از صحبت های من سوء برداشت داشتند و با توجه به اینکه در لایو بعدی کاملا توضیح دادم، ولی می بینم هنوز یک سری در این مورد سوال می پرسند .
بیشتر از ۲۵ ساله که عادل رو می شناسم و به جز خوبی چیز دیگه ای ازش ندیدم. اون یکی از بهترین دوستان من بوده و خواهد بود. از توقف برنامه ۹۰ من هم مثل خیلی ها ناراحت شدم. این رو برای اون عده ای میگم که به شایعه سازی علاقه دارند."

کد خبر 420854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.