۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
قلب دفاع رئال مادرید در کما

قرارداد رافائل واران با باشگاه رئال مادرید به زودی به پایان می رسد و پی اس جی از مشتریان جدی این بازیکن است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، رافائل واران از جمله بازیکنان رئال است که می توان او را جزء ارکان اصلی موفقیت تیم مادریدی در سال های اخیر دانست. این مدافع فرانسوی در حالی وارد بیست و هفت سالگی شد که در فصل اخیر با ثبت آمار فوق العاده، کمک شایان به پیروزی های رئال مادرید کرد. او برای رئال ۳۰۰۰ دقیقه به میدان رفته و از این حیث در جایگاه سوم تیمی است. در این مدت چهار گل زده و یک پاس گل به هم تیمی ها خود داده است.

اگرچه پی اس چی سابقاً علاقه بسیار زیادی به جذب واران داشت، اما این بازیکن پاسخی به علاقه پاریسی ها نداد و در رئال ماندگار شد. ماه های آینده برای واران و رئال حیاتی محسوب می شود، چراکه تاکنون این باشگاه هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد با او انجام نداده است و می توان به طور قطع گفت که فصل جاری به عنوان آخرین فصل باقیمانده از قرارداد واران، زمان مهمی برای اوست.

تاثیر ویروس کرونا بر قراداد بازیکنان نیز کاملاً قابل توجه است. در واقع بازیکنان و مدیربرنامه هایی که تنها ۱۸ ماه یا کمتر از قراردادشان باقیمانده، بازیکنانی هستند که به سادگی و رایگان به تیم های دیگری بروند. مسئله ای که در صورت رخ داد آن، باعث افزایش میزان دریافتی خود بازیکن نیز خواهد شد.

سران باشگاه رئال مادرید در حال حاضر در تلاش هستند تا شرایط را به بهترین نحو کنترل کنند. اگرچه هنوز تماسی از سوی این باشگاه با مدافع فرانسویشان برقرار نشده اما ظاهراً رئالی ها به رابطه خوب خود با واران اطمینان دارند. پیش از این نیز باشگاه های پی اس جی و منچستر یونایتد برای جذب این بازیکن تلاش کرده بودند اما هیچ جوابی از سوی وی دریافت نکردند.

البته نمی توان با قطعیت گفت که واران به فکر خروج از رئال مادرید است. وی در طی هشت سال گذشته عملکرد خوبی در این باشگاه داشته و موفق به کسب انواع و اقسام جوایز باشگاهی شده است. می توان گفت که او در جمع کهکشانی ها احساس خوبی دارد اما شاید برای امتحان کردن یک تجربه جدید و لیگ تازه به تیم دیگری برود.

بنابر صحبت های شنیده شده، واران فصل گذشته به خاطر عملکرد ضعیف رئال مادرید و پایان بد آن، تمایلی به ترک باشگاهش نداشت و نمی خواست در شرایط بحرانی و سخت زیدان و تیمش را تنها بگذارد.

اینها در حالی است که رئال باید به فکر تمدید قرارداد ستاره دیگر خود یعنی سرخیو راموس نیز باشد. مدت زیادی از قرارداد کاپیتان مادریدی ها باقی نمانده و بازیکنانی مثل ناچو و ادر میلیتائو نیز نتوانسته اند خود را به خوبی ثابت کنند.

می توان گفت که وضعیت قلب دفاع رئال مادرید اصلاً خوب نیست و انگار وارد کما شده است. شرایطی سخت و مجهول که آینده آن مشخص نیست و در هاله ای از ابهام قرار دارد.

کد خبر 420821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.