زندآور: تکمیل خط یک، در اولویت پروژه مترو باشد

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است تکمیل خط یک مطابق استاندارها، بیش از خط دو در اولویت باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیراحمد زندآور امروز (یکشنبه) در یکصد و بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: ایمنی حمل‌ونقل عمومی پس از افتتاح خط یک متروی اصفهان بارها مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: نباید با در اولویت قرار گرفتن توسعه خط دوم مترو، خط یک تقریبا فراموش شود باید توجه داشت اگر برخی تجهیزات مورد نیاز خط یک نصب نشود می‌تواند آبستن خطرات باشد.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: بهتر است مبالغی برای رفع این نواقص از بودجه داخلی شهرداری اختصاص پیدا کند و امکان استفاده از اوراق مشارکت برای تکمیل خط یک نیز در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خط یک مترو بودجه موردنیاز است، خاطرنشان کرد: نصب آسانسورها، تکمیل سیستم تعبیه هوشمند و سیستم هوشمند ایمنی و نیز جلوگیری از نفوذ آب به تونل‌ها از مواردی است که باید به آن رسیدگی شود.

زندآور با بیان اینکه تکمیل خط یک مطابق استاندارها، بیش از خط دو در اولویت باشد، ادامه داد: تامین قطعات یدکی سیستم موجود و خرید ناوگان این خط می‌تواند خط یک متروی اصفهان را به عملکرد واقعی خود نزدیکتر کند.

همچنین نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، در بخش دیگری تذکرات این جلسه گفت: اقدامات برخی از مدیران میانی مناطق نباید سبب خدشه‌دار شدن پاکدستی اصلاح‌طلبان شده و نگرانی‌ها را از ضایع شدن حق و حقوق شهروندان و شهرداری تقویت کند.

پورمحمد شریعتی‌نیا با تقدیر از افرادی که در شهرداری پاکدستانه، بی‌ریا و خالصانه برای مردم و پیشبرد شهر کار می‌کنند، افزود: حرف شهردار و شورای شهر اصفهان باید در این خصوص شنیده شده و نظارت‌ها قوی‌تر و فعال‌تر باشد.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که کارمندان و مدیریت شهری را بدنام می‌کنند نباید در مسئولیت بمانند، تصریح کرد: پیمانی که به‌عنوان تحلیف با خداوند برای خدمت به مردم دارم، تعهدی که در قبال شهدا احساس می‌کنم و میثاقی که با همفکران بسته‌ام از هرچیزی مهم‌تر است.

کد خبر 420803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.