آزادی سه زندانی محکوم مالی در اولین برنامه یک شهرضیافت

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان شب گذشته در اولین برنامه تلویزیونی یک شهر ضیافت زمینه آزادی سه زندانی محکوم مالی با بدهی ۱۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان  از زندان های استان مهیا شد.

اسدالله گرجی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برنامه یک شهر ضیافت با هدف آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد، توسعه فرهنگ کمک و استفاده از ظرفیت خیرین در سال‌های گذشته برنامه‌ریزی و در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه مددجویان محکوم مالی با بررسی پرونده‌های قضایی آنان و تحقیقات مورد نیاز جهت دریافت کمک به برنامه معرفی می‌شوند، افزود: شب گذشته سه زندانی محکوم مالی هر کدام با مبلغ بدهی ۵۵۰میلیون، ۱۷۵میلیون و ۷۰۰ میلیون ریال با کمک‌های نقدی خیران و مردم از طریق کمک در سامانه آسان پرداخت و واریز به حساب بانک‌های ملی و صادارت به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان تصریح کرد: با همت و تلاش مردم و خیرین در دو سال گذشته استان اصفهان رتبه اول آزادی زندانیان را در کشور را کسب کرده است.

وی اظهارکرد: در برنامه سال گذشته بیش از ۴ میلیارد تومان با اطلاع‌رسانی برنامه یک شهر ضیافت و ۸ میلیارد تومان نیز در جشن‌های مختلف توسط مردم وخیرین استان تعهد و جمع‌آوری شد.

مدیرعامل ستاد مردمی دیه استان اصفهان گفت: در حال حاضر نیز بیش از ۱۱۰۰زندانی با ۳۹۰میلیارد تومان بدهی در انتظارکمک‌های مردم و خیرین در زندان‌های استان اصفهان هستند.

کد خبر 420795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.