۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
پلمب ۲۰ واحد صنفی در سنندج

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج از پلمپ ۲۰ مغازه غیرمجاز در حد فاصل میدان کوهنورد تا میدان حجاب خبر داد و گفت: در راستای بند ۲۴ ماده ۵۵ آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ این مغازه‌ها که بطور غیرمجاز به تجاری تبدیل شده بودند، پلمب شد.

به گزارش ایمنا، فواد کریمی اظهار کرد: متاسفانه یکی از مواردی که شهرداری با آن مواجه است مبحث تغییر کاربری خودسرانه ملک شخصی توسط شهروندان است.

وی اضافه کرد: برابر قانون شهرداری موظف است طبق ضوابط نقشه املاک در پروانه‌های ساختمانی صادره در خصوص نوع استفاده از ساختمان و چنانچه برخلاف مندرجات پروانه در ملک غیرتجاری، استفاده تجاری شود، شهرداری می‌تواند با ارجاع به کمیسیون و صدور رای نسبت به پلمب آن اقدام کند.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج افزود: برخی از  شهروندان ملک‌های ساختمانی خود را به صورت غیرقانونی به کاربری تجاری تبدیل و آن را مورد استفاده قرار داده و یا اجاره داده بودند.

کریمی از پلمب ۲۰ مغازه غیرمجاز در حد فاصل میدان کوهنورد تا میدان حجاب خبر داد و گفت: در راستای بند ۲۴ ماده ۵۵ آراء کمیسیون ماده صد این مغازه‌ها که به صورت غیرمجاز به تجاری تبدیل شده بود؛ پلمب شدند.

وی تاکید کرد: این ملک‌ها در حد فاصل میدان کوهنورد تا میدان حجاب شناسایی و در کمیسیون ماده ۱۰۰، آرای آن صادر شد.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اظهار کرد: از تمام معابر سطح منطقه بازدید به عمل می‌آید و املاکی  که تغییر کاربری داده شده‌اند،  پلمب خواهند شد و در کمیسیون ماده صد تعیین تکلیف می‌شوند.

کد خبر 420769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.