یوونتوس به دنبال بازیکن جوان بارسلونا

بارسلونا که چند سال پیش در جذب بنتانکور از بوکاجونیورز ناموفق بود، حالا می تواند با ارائه یک پیشنهاد مناسب، او را از تورین به بارسلون ببرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از موندو دپورتیوو، آرتور ملو هافبک برزیلی بارسا این روزها در تیررس تیم های زیادی از جمله تاتنهام و یوونتوس قرار دارد. بازیکنی که تیم بارسلونا می تواند با وارد کردنش به معامله به فکر جذب گزینه های بهتری باشد.

در واقع به دلیل مشکلات اقتصادی دنیا و عدم احتمال رخ دادن یک انتقال بزرگ در بازه نقل و انتقالاتی آتی، باشگاه ها به دنبال این هستند تا با جا به جایی بازیکنان بتوانند نیازهای خود را برطرف کنند. باشگاه بارسلونا نیز برای تقویت خط میانی خود در نظر دارد تا آرتور ملو را در میان گزینه های در دسترس قرار دهد. تاتنهام در پیشنهاد خود به بارسا عنوان کرده است که در ازای دریافت ملو، اندومبله را به این تیم خواهد داد. باشگاه یوونتوس نیز تمایل زیادی به جذب این هافبک برزیلی دارد و در همین راستا گزینه های متعددی را برای معاوضه به بارسلونا اعلام کرده است که یکی از گزینه ها، رودریگو بنتانکور اروگوئه ای است.

نکته جالب توجه این است که باشگاه بزرگ کاتالونیا مدت ها پیش در پی جذب بنتانکور بود. زمانی که این بازیکن در تیم بوکا جونیورز بازی می کرد، استعدادیابان بارسلونا در فکر به خدمت گرفتن او بودند اما به هر ترتیب یووه موفق شد این بازیکن را جذب کند. 

مسئولین بارسا به خوبی می دانند که نسل فوق العاده ای از بازیکنان اروگوئه ای به فوتبال معرفی شده اند و بنتانکور نیز به عنوان یکی از بازیکنان ترکیب اصلی تیم ملی کشورش از جمله هافبک های مستعد جوان به شمار می رود. فده والورده بازیکن رئال مادرید و سانتیاگو بوئنو، مدافع بارسا که به صورت قرضی در تیم خیرونا بازی می کند نیز از دیگر بازیکنان جوان و مطرح اروگوئه هستند.

البته در صورت تمایل قطعی بارسا به جذب بنتانکور، به نظر نمی رسد که مدیران این تیم کار سختی در پیش داشته باشند. باشگاه یوونتوس این بازیکن را با مبلغ ۱۲.۵ میلیون یورو به خدمت گرفت و می توان تصور کرد که ارزش او تاکنون تقریباً دو برابر شده باشد. احتمالا با اضافه کردن ملو به این معامله یا پرداخت چند میلیون بالاتر از ارزش وی در بازار، یووه راضی به فروش بازیکن جوان خود می شود.

کد خبر 420759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.