هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد آقایی نداریم/ دو طرف مایل به تمدید همکاری هستند

سرپرست سپاهان گفت: سعید آقایی در همان نیم فصل آمد و با ما صحبت‌ کرد. هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد او نداریم. خدا را شکر در این سه سال طوری با یکدیگر برخورد کردیم که دو طرف مایل به تمدید همکاری هستند و آمادگی لازم را برای آن دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید آقایی مدافع مطمئن این روزهای سپاهان ابتدای فصل گذشته و با انعقاد قراردادی دو ساله از تراکتور عازم اصفهان شد. در پایان نیم فصل در لیگ جاری خبرهایی از پیشنهاد استقلال به آقایی و رفتن او از سپاهان مطرح شد. چند روز بعد، اما در رسانه‌ها اعلام شد که آقایی یک فصل و نیم دیگر قراردادش با سپاهان را تمدید کرده و تا پایان لیگ بیستم پیراهن طلایی را از تن بیرون نخواهد آورد. مسعود تابش مدیر عامل سپاهان در آن مقطع نیز در مصاحبه‌ای این تمدید قرارداد را تایید کرد.

حالا و با گذشت چیزی حدود سه ماه از آن ماجرا، چند روز قبل آقایی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که با سپاهان تمدید نکرده و پایان فصل، قراردادش با این تیم اصفهانی به پایان می‌رسد و می‌تواند به پیشنهادهای دیگر فکر کند. او جلسه میان خود و مدیران سپاهان در بین دو نیم فصل برای تمدید را تایید کرد، اما خاطر نشان کرد که توافقی میان این دو حاصل نشده ‌است.

در همین خصوص رضا فتاحی، سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سعید آقایی در همان نیم فصل آمد و با ما صحبت‌ کرد. هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد سعید آقایی نداریم. خدا را شکر هم باشگاه و هم آقایی در این سه سال طوری با یکدیگر برخورد کردند که دو طرف مایل به تمدید همکاری هستند و آمادگی لازم را برای آن دارند. اگر خدا بخواهد و دو طرف به توافق نهایی برسند، این همکاری ادامه پیدا می‌کند.

سرپرست سپاهان با اشاره به این که این باشگاه تمایل به تمدید همکاری با بازیکنان فعلی را برای سال آینده دارد، خاطرنشان کرد: حدود ۸۵ درصد از بازیکنان‌مان برای فصل آینده قرارداد دارند و سه الی چهار نفر هستند که با درایت مدیران قراردادشان تمدید می‌شود.

کد خبر 420758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.