آتش نشانی اصفهان تنها سازمان دارنده استاندارد ۱۷۰۲۰ در کشور

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: آتش نشانی اصفهان به عنوان نخستین و تنها سازمان آتش‌نشانی کشور، موفق به کسب استاندارد بین‌المللی تخصصی بازرسی ( ISO/IEC ۱۷۰۲۰ ) شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا آتشپاد محسن گلابی ظهر امروز _یکشنبه هفتم اردیبهشت ماه ۹۹_ در آیین رونمایی از نخستین سایت بازی کودکان دارای گواهینامه استاندارد اصفهان، اظهار کرد: استاندارد ایزو ۱۷۰۲۰ مهمترین استاندارد تخصصی است که برای سازمان‌های بازرسی کننده کاربرد دارد و اطمینان شرکت‌های بازرسی شونده را در تحقق اهداف کیفی آنها پس از اجرای بازرسی جلب می‌کند.

وی درخصوص فواید پیاده سازی این استاندارد در سازمان آتش نشانی، تصریح کرد: این استاندارد ابزاری جهت کنترل سیستماتیک و اطمینان از تحقق کیفیت بازرسی است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۲۰۰ سایت بازی کودکان در اصفهان بازدید شد، تصریح کرد: پارک درخشان به عنوان نخستین پارک اصفهان موفق به دریافت استاندارد ایمنی شد، البته وسایل بازی سایر پارک‌های شهر در حال رفع نواقص و دریافت استاندارد است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اقدامات انجام شده برای ایمن‌سازی پارک درخشان را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: امیدواریم هرچه زودتر شکست کرونا را جشن بگیریم و شاهد حضور کودکان در فضاهای تفریحی و پارک‌های شهر باشیم.

وی با تاکید بر اینکه آتش نشانی اصفهان مهمترین اولویت فعالیت های خود را بر انجام  امور پیشگیرانه قرار داده است، اظهار کرد: البته مردم باید در رعایت مباحث پیشگیرانه همراه این سازمان باشند تا در کاهش حوادث تاثیرگذار نقش آفرین باشند.

 آتشپاد گلابی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی آتش نشانان در شهر، ادامه داد: فعالیت کارکنان دستگاه‌هایی همچون پلیس، اورژانس و آتش نشانی تعطیلی ندارد، به طوری که در شرایط نبرد با کرونا نیز نیروهای آتش نشانی اصفهان با استفاده از امکانات و تجهیزات اقدام به ضدعفونی معابر شهر به صورت شبانه روزی کردند.

کد خبر 420751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.