آماده انتقال حیوانات پارک وحش صفه به ژئوپارک هستیم

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با هماهنگی مدیر شهرداری منطقه و سازمان محیط زیست آمادگی داریم که حیوانات پارک وحش صفه را به ژئوپارک‌های گلستان و قزوین منتقل کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان خطاب به متولیان خدمات اجتماعی استان و استانداری اصفهان اظهار کرد: پس از شیوع کرونا کارتن‌خواب‌های جدیدی در سطح شهر اضافه شده‌اند که عمدتا نیز آسیب‌های جسمی و بیماری‌های لاعلاج دارند.

وی افزود: تعداد کارتن‌خواب‌ها در معابر به دلیل پذیرش نشدن موارد جدید در مرکز ساماندهی کارتن‌خواب‌ها به این تعداد رسیده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در نتیجه جلسه‌ای که بین دستگاه‌های متولی برگزار شد قرار شد نقاهتگاه‌هایی برای پذیرش آن‌ها توسط علوم پزشکی ایجاد شده و پس از ۱۴ روز به مراکز ماده ۱۶ که برای ساماندهی معتادان است، ارجاع داده شوند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم هرچه سریع‌تر این کار انجام شود و مدیریت شهری نیز در این راستا همراهی خواهد کرد.

محمدی با اشاره به موضوع حیوانات محبوس در پارک وحش صفه اصفهان، ادامه داد: چند مرتبه در شورا موضوع رهاسازی حیوانات این پارک وحش در طبیعت مطرح شد اما این موضوع همچنان ابتر مانده است.

وی با بیان اینکه متوقف ماندن این موضوع به نفع یک جریان خاص فضای شهر را مسموم جلوه داده، اضافه کرد: با هماهنگی مدیر شهرداری منطقه و سازمان محیط زیست آمادگی داریم که حیوانات پارک وحش صفه را به زئوپارک‌های گلستان و قزوین منتقل کنیم.

کد خبر 420750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.