۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
لکه‌گیری ۳ هزار نقطه شهری در فردیس

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس از انجام عملیات لکه‌گیری آسفالت سه‌هزار نقطه از این شهر خبر داد و گفت: رفع نواقص موضعی و جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت ها و همچنین تامین سطحی ایمنی معابر شهر از اهداف لکه گیری آسفالت معابر است.

به گزارش ایمنا، مهیار گرانمهر از انجام عملیات لکه گیری آسفالت در بیش از سه هزار نقطه از معابر اصلی و فرعی شهر خبر داد و اظهار کرد: با تلاش همکارانم در حوزه معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس این عملیات ها از ابتدای سال جاری تا کنون در معابر مناطق دوگانه فردیس از جمله بلوار شهید سلیمانی، شهرک ناز، خیابان های گلستان، رزکان و بلوار قریشی انجام شده است.

وی افزود: لکه‌گیری آسفالت و درزگیری ترک‌های آسفالت معابر موجب کاهش نفوذ آب به درون لایه‌های آسفالت شده و در نتیجه افزایش دوام و عمر روسازی آسفالت را در پی خواهد داشت.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس اضافه کرد: رفع نواقص موضعی و جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تامین سطحی ایمنی در معابر شهر از دیگر اهداف اجرای عملیات لکه‌گیری است که مورد توجه قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا لکه‌گیری و آسفالت معابر اصلی شهر با هدف کاهش و روان سازی ترافیک، ایمنی در تردد شهروندان و وسایل نقلیه و همچنین ایمن‌سازی و بهسازی معابر در حال انجام است.

کد خبر 420728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.