۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
هاشمی: قدرت ما در بهشت زهرا زیاد است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره ارائه آمارهای مربوط به کرونا به تفکیک استان به اعضای شورای شهر تهران توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی در حاشیه دویست و دهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم اندیشی صبح امروز (یکشنبه) اعضای شورا و شهردار تهران اظهار کرد: اهدای دستگاه زباله سوز از طرف کشور چین به ایران و نامه وزارت ارشاد به شورای شهر یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

وی با بیان اینکه نحوه مواجهه مدیریت شهری با موج دوم کرونا نیز مورد بررسی قرار گرفت، افزود: لایحه دو فوریتی شهردار تهران در مورد ارائه بسته محرک اقتصادی در شرایط بحرانی شیوع کرونا، آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی، درآمدهای شهر و کمیسیون ماده ۱۰۰ نیز در این جلسه مطرح شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه دستگاه زباله‌سوز اهدایی یه پایتخت هنوز از دریای هند رد نشده و نزدیک دماغه هند است، تصریح کرد: این دستگاه برای امحاء زباله بیمارستانی بوده و می‌تواند ۸۰۰ کیلوگرم زباله بیمارستانی را در یک ساعت امحا کند.

وی در خصوص نامه وزیر ارشاد به وی درخصوص انتشار اخبار و گفت‌وگوهای اعضای شورای شهر با رسانه‌ها در مورد آمار کرونا، اضافه کرد: در این زمینه فتنه‌انگیزی نکنید.

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا وزارت بهداشت آمارها را به تفکیک استان به اعضای شورای شهر داده یا نه، اظهار کرد: از کجا می‌دانید که نداده است؟ این‌که علنی اعلام نشده که آمار داده‌اند یا نه به معنای این نیست که آمار نداده‌اند.

وی با خنده گفت: می‌دانید که قدرت ما در بهشت زهرا زیاد است.

کد خبر 420723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.