سرانه فضای سبز در ایرانشهر ۱۱ مترمربع است

شهردار ایرانشهر گفت: این شهر با داشتن ۱۵۰ هکتار فضای سبز، سرسبزترین شهر استان است و سرانه فضای سبز هر شهروند ایرانشهری حدود ١١ مترمربع است.

به گزارش ایمنا، نور احمد درخوش اظهار کرد: ٨٢ هزار مترمربع گل‌کاری با گونه‌های مختلف و متناسب با آب و هوای منطقه شامل کوکب کوهی، میمون، بنفشه، ختمی زینتی، اطلسی، گازانیا، جعفری پاکوتاه و سایر گونه‌های سازگار در سطح شهر ایرانشهر کشت شده است.

وی با بیان اینکه کشت گل‌های رنگارنگ در شهر ایرانشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل ٢٠ درصد افزایش یافته است گفت: رویش این گل‌ها زیبایی و طراوات خاصی به این شهر بخشیده است.

شهردار ایرانشهر ادامه داد: تولید و تکثیر انواع گل‌های فصلی در نهالستان‌های شهرداری با هدف خودکفایی در تولید و کاهش هزینه‌ها انجام می‌شود.

درخوش اضافه کرد: بارندگی‌های اخیر در شهرستان ایرانشهر نیز بر طراوت منطقه افزوده است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی و مقابله با ویروس کرونا باید فضای شاداب و با نشاط شهر را حفظ کنیم افزود: در راستای پاکسازی و ضد عفونی شهر نیازمند کمک و همراهی مردم با مجموعه شهرداری هستیم.

شهردار ایرانشهر گفت: ایرانشهر با داشتن ۱۵۰ هکتار فضای سبز، سرسبزترین شهر استان است و سرانه فضای سبز هر شهروند ایرانشهری حدود ١١ مترمربع است.

منبع: ایرنا

کد خبر 420703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.