اهدای ۱۹ تن گوشت مرغ به مددجویان نائینی

۱۹ تن گوشت مرغ به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان با همراهی خیر نائینی در مرحله اول رزمایش بخشش ایرانیان به مددجویان کمیته امداد این منطقه اهدا شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، امرالله قنبری، با اشاره به اجرای رزمایش بخشش ایرانیان در ماه مبارک رمضان امسال از اجرای دو مرحله‌ای آن در نائین خبر داد و اظهار کرد: در مرحله اول خیران نیک اندیش ۱۹ تن گوشت مرغ به ارزش بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان به مددجویان نائینی اهدا کردند که بین ۱۸۷۵ خانوار تحت پوشش توزیع شد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به پر بار بودن مرحله دوم این رزمایش، خاطرنشان ساخت: تا کنون برای مرحله دوم ۲۰۰ سبد کالا آماده شده که کار توزیع آن از روز اول ماه رمضان آغاز خواهد شد، همچنین با رایزنی‌های صورت گرفته با خیران نائینی در ایام با سعادت ولادت امام حسن مجتبی (ع) نیز ۲۰۰ بسته دیگر تهیه و به مددجویان اهدا می شود.

رئیس اداره کمیته امداد نائین، برنامه دیگر کمیته امداد نائین در ماه مبارک رمضان را اجرای طرح اطعام مهدوی عنوان کرد و گفت: توزیع یک هزار وعده غذای گرم در شب‌های ماه مبارک رمضان با همکاری خیران نائینی تا کنون قطعی شده است و بر اساس هدف گذاری این میزان بسیار بیشتر خواهد شد.

وی در خصوص لزوم مشارکت غیرحضوری برای کمک به نیازمندان نائینی با توجه به ایجاد زیرساخت‌های مناسب و آسان برای این امر، تصریح کرد: با شماره گیری کد دستوری #۰۳۱۱۵*۸۸۷۷* می‌توان علاوه بر پرداخت صدقه و سایر کمک‌ها در طرح اطعام مهدوی و رزمایش بخشش ایرانیان در نائین نیز مشارکت کرد.

کد خبر 420690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.