مدیریت شهری در زمان شیوع کرونا همراه دانشگاه علوم پزشکی بود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ در اصفهان در کنار نظام پزشکی بود و همراهی مطلوبی داشت و از این پس نیز با همراهی مردم شهر همراه دانشگاه علوم پزشکی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: لازم است اقدامات مدیران مناطق شهرداری اصفهان، براساس قانون و مصوباتی باشد که در پایان سال ۹۸ با توجه به شرایط موجود به تصویب رسیده است.

وی اظهار امیدواری کرد: در شهرداری‌های مناطق، برخوردهای سلیقه‌ای کنار گذاشته شده و با اتخاذ شفافیت و به کارگیری خدمات الکترونیکی، شرایط مطلوبتری برای خدمات‌رسانی به شهروندان رقم زده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری برنامه یک شهر گفت‌وگو با همکاری اداره کل راه و شهرسازی در اصفهان، تصریح کرد: این برنامه با هدف جلب مشارکت شهروندان در تخصص‌های مختلف درحال اجراست که از شهروندان داوطلب دعوت می‌شود نظرات خود را در این زمینه ارائه داده و در تدوین طرح جامع شهر اصفهان سهیم باشند.

وی با یادآوری اقدامات شهیدان نظام سلامت به‌ویژه دکتر حقیقی که در راه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا در اصفهان به شهادت رسید، در خصوص همراهی مدیریت شهری اصفهان با نظام سلامت در استان، ادامه داد: مدیریت شهری از ابتدا در کنار نظام پزشکی بود و همراهی مطلوبی داشت و از این پس نیز با همراهی مردم شهر همراه دانشگاه علوم پزشکی خواهیم بود.

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: اقلام بهداشتی مورد نیاز استان به‌صورت گسترده تولید می‌شود، اما توزیع آن به اندازه میزان تولید، به چشم نمی‌خورد در حالی که باید به واسطه این میزان تولید، به سطحی رسیده باشیم که وقتی شهروندان درخواست ماسک و دستکش دارند بتوانند بدون دغدغه آن را تامین کنند.

وی فرارسیدن هفته فرهنگی اصفهان را به تمام کسانی که دل در گرو این شهر داشته و برای توسعه اصفهان پرآوازه در تلاش هستند تبریک گفت و اضافه کرد: برای این هفته ۹۵ عنوان برنامه پیش‌بینی شده ‌که با توجه به شرایط حاضر ناچار به برگزاری این برنامه‌ها در بستر مجازی بودیم و این اقدام البته مورد استقبال مردمی نیز قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به فرارسیدن روز شوراها و تقدیر از افرادی که در ۲۰ سال گذشته فرصت خدمتگزاری به مردم را در شوراهای شهر و روستا به‌دست آوردند، گفت: اکنون شوراها به درختی مثمر ثمر تبدیل شده‌اند که لازم است ارتقای کارآیی آن‌ها بیش از پیش مورد توجه مسئولان استانی و کشوری قرار گرفته و زمینه خدمت‌رسانی بیشتر این شوراها فراهم شود.

وی فرارسیدن هفته کار و کارگر را به تمام کارگران به‌ویژه کارگران شهرداری اصفهان تبریک گفت و از مرحومان تاج‌الدین و نوربخش به عنوان افرادی که در مسیر خدمت به جامعه کارگری اصفهان جان خود را ازدست دادند، یاد کرد.

نصراصفهانی سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم را گرامی داشت و افزود: نقش و تاثیر معلمان و اساتید کشور در نظام تعلیم و تربیت و میزان مسئولیت‌پذیری آن‌ها حتی در شرایط دور از نظارت و فعالیت غیرحضوری، همچون کادر درمانی در این ایام بیشتر دیده شد.

کد خبر 420684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.