محکومیت عوامل عرضه خارج از شبکه الکل در فارس

محکومیت متهم پرونده عرضه خارج از شبکه الکل در استان فارس، حکم ۷.۲ میلیاردی تعزیرات بوشهر برای قاچاقچی پارچه، جزای نقدی هفت میلیاردی برای قاچاق کالا در کردستان از کشفیات دو روز اخیر در سازمان تعزیرات حکومتی است.

به گزارش ایمنا، به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، علی مبشری، اظهار کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)، محموله بزرگ الکل طبی که توسط یک دستگاه کامیون در سطح شهر شیراز حمل می شد، شناسایی شد.

وی افزود: گشت مشترک تعزیرات حکومتی بلافاصله با اطلاع از موضوع در محل حاضر و در بازرسی از کامیون مذکور سه هزار و ۲۰۰  لیتر الکل طبی را کشف و یک نفر را در این رابطه بازداشت کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس تصریح کرد: در این پرونده با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات گسترده ای پیرامون موضوع در شعبه انجام و نهایتا مشخص شد که متهم اقدام به دپوی مقادیر زیادی الکل در حومه شهر شیراز کرده و با سوءاستفاده از شرایط فعلی و کمبود این اقلام، اقدام به عرضه خارج از شبکه الکل کرده است.

مبشری افزود: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به توزیع الکل های مکشوفه در شبکه، جریمه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی متهم را صادر کرد.

حکم ۷.۲ میلیاردی تعزیرات بوشهر برای قاچاقچی پارچه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر ازجریمه هفت میلیاردی قاچاقچی پارچه خبر داد.  

زهرا افضلی نیا مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر، اظهار کرد: پرونده توقف یک دستگاه کامیون کشنده و کشف محموله پارچه در بازرسی، برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان دشتستان ارسال شد.

وی افزود: شعبه پس از احضار متهم و دریافت دفاعیات، تخلف را محرز اعلام و متهم پرونده را به ضبط کالای مکشوفه  و پرداخت هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی دولت محکوم کرد.

جزای نقدی ۷ میلیاردی برای قاچاق کالا در کردستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از جریمه هفت میلیارد ریالی قاچاقچی کالا خبر داد.  

سیدنجیم حسینی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان، اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی از یک دستگاه کامیون پنج تن پیاز، سه هزار و ۵۷۶ عدد ادکلن، ۱۰ عدد شوینده و ۳۶ هزار و ۵۲ عدد صابون خارجی قاچاق را کشف کردند.

وی تصریح کرد: پس از ارسال پرونده به شعبه تعزیرات حکومتی سروآباد، راننده کامیون دو نفر مالک کالاهای مکشوفه را به دلیل قاچاق کالای مجاز مشروط به ضبط محموله مکشوفه و پرداخت هفت میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال محکوم  کرد که این حکم در شعبه تجدیدنظر تائید شده است.

کد خبر 420683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.