نیمکت پرسپولیس روزی ۱۰۰ میلیون تومان

باشگاه پرسپولیس بعد از رفتن برانکو سرمایه زیادی برای نیمکت خود کنار گذاشت، سرمایه‌ای که به ادعای برخی روزی ۱۰۰ میلیون تومان بوده است و نیمکت این تیم روزی ۱۰۰ میلیون تومان بعد از برانکو آب خورده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - یکشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "تکرار بازی پرسپولیس - سپاهان انشاا... در جام حذفی" به واکنش پیروانی نسبت به درخواست باشگاه سپاهان مبنی بر تکرار بازی پرسپولیس و سپاهان در زمین بی‌طرف پرداخت، البته که هنوز موضع قطعی کمیته استیناف نیز مشخص نیست و شاید قانون رای به تکرار بازی در اصفهان دهد.

"گل" با عنوان"ما بیشتر از ۱۰ درصد می‌خواهیم" به اتحاد بازیکنان استقلال علیه مدیریت این تیم پرداخت، مدیرانی که با وعده‌های بسیاری روی کار آمده اند و حالا بازیکنان از آنها انتظارات زیادی دارند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "کسری ۵۰ میلیارد تومانی برای فرار از بحران" به چالش‌های مالی بزرگ باشگاه پرسپولیس پرداخت، چالش‌هایی که با قسط فروش بیرانوند و پول فیفا نیز قابل حل نیست تا پرسپولیس در اولین مرحله از این بحران منتظر عکس العمل برانکو باشد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "روزی ۱۰۰ میلیون تومان" مدعی شده است هزینه نیمکت سرخپوشان بعد از دوران برانکو روزی ۱۰۰ میلیون تومان بوده است، عددی سرسام آور که با کمی مدیریت می‌شد خود برانکو ایوانکوویچ را در ایران نگه داشت.

"ایران ورزشی" با عنوان"بعضی‌ها مثل من میهمانی رفتند اما در فوتبال پست دارند" به اظهارات مجاهد خذیراوی هافبک فراموش شده سابق استقلال پرداخت، کسی که بسیاری او را یک استعداد بالقوه می‌دانستند ولی با لو رفتن فیلم او در یک میهمانی پنج سال از دنیای فوتبال محروم شد تا عملا فوتبال او به پایان برسد.

"پیروزی" با عنوان"بازی رسانه‌ای یا حکم قطعی" به شکایت قطعی برانکو از باشگاه پرسپولیس و مهلت شش روزه مرد کروات به سرخ‌ها پرداخت، مهلتی که تا پایان آن سرخپوشان روزهای سختی را تجربه خواهند کرد.

"صدای سپاهان" با عنوان "استارت تمرینات لیگ برتری‌ها از ۲۰ اردیبهشت" به زمان آغاز احتمالی تمرین تیم‌های لیگ برتری پرداخت، البته که هنوز زمان رسمی برای آغاز مسابقات یا تمرینات اعلام نشده است ولی دیر یا زود باید منتظر ادامه بازی‌های لیگ برتر بود.

"سبز سبزم" با عنوان "رادولویچ برای اجرای تعهداتش باید برگردد" به اظهارات سخنگوی باشگاه ذوب آهن در خصوص بازگشت یا عدم بازگشت سرمربی ذوب آهنی‌ها پرداخت، کسی که با یک بمب خبری به ایران آمد و حالا در اوج بی‌خبری معلوم نیست قصد بازگشت به ایران را دارد یا خیر.

کد خبر 420681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.