توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در بین رانندگان تاکسی مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی بین رانندگان تاکسی این کلانشهر خبر داد و گفت: روزانه یک هزار نفر از تاکسیرانان برای دریافت بسته معیشتی معرفی می‌شوند.

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به کاهش درآمد رانندگان تاکسی در پی شیوع ویروس کرونا و در راستای حمایت‌های مدیریت شهری از این قشر خدوم جامعه، مقرر شد برای این افراد بسته معیشتی در نظر گرفته شود.

وی افزود: با دستور شهردار و حمایت شورای اسلامی شهر مشهد بسته‌های معیشتی شامل اقلام خوراکی و مصرفی هر کدام به ارزش ۴۰۰ هزار تومان به رانندگان تاکسی فعال واجد شرایط تعلق می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه ۱۵ هزار بسته معیشتی در بین رانندگان تاکسی این کلانشهر توزیع خواهد شد، تصریح کرد: در قالب پنج شرکت کارگزاری نسبت به توزیع بن‌های مربوطه اقدام شده که مرحله اول ارسال پیامک به رانندگان تاکسی، مرحله دوم برقراری تماس و مراجعه به شرکت‌های کارگزاری جهت دریافت بن و مرحله سوم مراجعه به نمایشگاه بین‌المللی یک روز پس از دریافت بن همراه با مدارک لازم جهت تحویل گیری بسته معیشتی است.

وی خاطرنشان کرد: به  ۱۱ هزار نفر از رانندگان تاکسی بیمه پرداز تامین اجتماعی تاکسیرانی، دو هزار نفر از رانندگان در لیست رزرو بیمه و تعدادی از افراد واجد شرایط بسته معیشتی تعلق خواهد گرفت.

محبی با بیان اینکه تاکسیرانی مشهد پیشگام و پیشتاز توزیع بسته‌های معیشتی با این حجم وسیع در کشور بوده است، گفت: روند توزیع بسته معیشتی بین تاکسیرانان حدود ۲۰ روز به طول می‌انجامد.

وی تاکید کرد: تاکسیرانان باید توجه داشته باشند تنها مرجع رسمی دریافت اخبار و اطلاعات مربوط به سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد کانال تلگرامی (تاکسیران سلام) به آدرس taxiranimashhad@ و سایت این سازمان است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۵ هزار پک ضدعفونی کننده بین تاکسیرانان توزیع شده و خوشبختانه آمار مرگ و میر تاکسیرانان ناشی از کرونا به صفر رسیده است، افزود: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و برای حفظ سلامت رانندگان تاکسی، کاور جدا کننده قسمت راننده از قسمت مسافر در تمام تاکسی‌های مشهد در حال نصب است.

وی خاطرنشان کرد: تمام هزینه‌های مربوط به نصب کاورهای جدا کننده در تاکسی‌ها توسط سازمان تاکسیرانی پرداخت می‌شود.

محبی با بیان اینکه روزانه بین یک‌هزار و ۵۰۰ تا دو هزار تاکسی مشهد ضدعفونی می‌شود، افزود: شست و شوی ۱۵۰۰ تاکسی تنها در یک مرکز مکانیزه به صورت روزانه انجام می‌شود تا مسافران با خیالی آسوده از این وسایل حمل ونقل عمومی استفاده کنند.

کد خبر 420678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ثمینه سجادی IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    1 0
    دفترچه دارم چرا بیامک نیامده مگه ما جزئ تاکسیرانی نیستیم