احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: محتوای هر کدام از طرحهای" بیتفاوت نباشیم" مواردی چون لزوم تردد کمتر ماشینها، دست ندادن با یکدیگر، مراقبت در هنگام عطسهکردن و حتیالمقدور از تبادل وجه نقد دوری کردن است که رعایت موارد "فاصله فیزیکی" را یادآوری میکند.
وی ادامه داد: در این راستا طرحهای دیگری نیز در رابطه با موضوع لزوم رعایت فاصله یک و نیم متر است که با ارائه موضوعاتی همچون هدیه کردن لبخند، کمک به سالمندان، عشق، خبر گرفتن از یکدیگر، محبت و احوال پرسی از راه دور به تبیین راهکارهای رعایت مطلوب فاصله فیزیکی پرداخته شده است.
رییس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان تبلیغات شهری را از جمله فعالیتهای مستمر اداره توسعه فرهنگ شهروندی دانست و خاطرنشان کرد: بنرهای این تبلیغات هر دو هفته یک بار با موضوعات شهروندی در حوزه مدیریت شهری بر روی ۳۰۰ تابلوی تبلیغی شهر نصب میشود.
وی تصریح کرد: علاقهمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از تولیدات فرهنگی و برنامههای اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان میتوانند با شماره ۶۱-۳۴۴۶۷۳۶۰ تماس بگیرند و یا به وبسایت shahrvandi-isf.ir مراجعه کنند.
نظر شما