عدالت در توسعه شهری مطالبه‌ عمومی است

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد عدالت محوری در سرمایه گذاری و توسعه شهری را یکی از مطالبات عمومی عنوان کرد و گفت: باید به سمتی پیش برویم که همه محلات شهر دارای امکانات همگون باشد.

محمد شیبانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در زمان شیوع کرونا اقتصاد و کسب و کار شهر بیشترین آسیب را متحمل شده است، اظهار کرد: ضروری است در سال جدید توجه را از دریافت عوارض به سمت جلب مشارکت مردم تغییر دهیم و در رفع موانع سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار فعال‌تر عمل کنیم.

وی با بیان اینکه بدون مشارکت مردم کاری در شهر انجام نمی‌شود، تاکید کرد: برای پیشرفت به حضور بخش خصوصی سالم نیاز داریم چراکه برقراری عدالت برای توسعه شهری از درخواست‌های شهروندان است.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری یزد با اشاره به تعریف پروژه‌های مسکونی در مناطق آزادشهر، صفاییه، بلوار مدرس و امامشهر در راستای آغاز شاخص عدالت محوری افزود: طرح این پروژه‌ها آماده شده و روال تبدیل شدن به مصوبه را طی می‌کند تا برای جذب سرمایه گذار به فراخوان عمومی گذاشته شود.

وی عنوان کرد: باید به سمتی پیش برویم که همه محلات شهر دارای امکانات همگون باشند، بنابراین مشوق‌هایی را برای سرمایه گذاری در محلات کمتر برخوردار شهر یزد در نظر گرفتیم.

شیبانی عنوان کرد: امسال سال مهمی در سرمایه گذاری برای تأمین منابع مالی لازم برای اداره شهر است و به زودی فرصت‌های سرمایه گذاری به فراخوان گذاشته می‌شود البته برخی فرصت‌ها نیز در حال مطالعه است.

کد خبر 420641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.