راه‌اندازی سامانه ویدئو کنفرانس سازمان شهرداری‌ها توسط شهرداری یزد

رئیس سازمان فاوای شهرداری یزد با بیان اینکه سامانه ویدوئو کنفرانس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور توسط سازمان فاوای شهرداری یزد پیاده سازی شده است، افزود: در زمان شیوع کرونا سامانه دورکاری شهرداری راه اندازی و ارتقا داده شد.

مجید بیکی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه خدمات سازمان فاوای شهرداری یزد در زمان شیوع کرونا به دو بخش درون و برون سازمانی تقسیم می شود، اظهار کرد: تغییر روش حضور و غیاب کارمندان از انگشت‌زنی به کارتی و حضور و غیاب خودکار از طریق نصب برچسب روی خودرو بخشی از علمکرد درون سازمانی فاوا بوده است.

وی با اشاره به استفاده از تابلوهای روان در سطح شهر تاکید کرد: برای اطلاع رسانی بهتر به مردم جهت اعلام زمان ضد عفونی معابر و یا مسدود بودن راه ها از تابلوی اطلاع‌رسان در ایام نوروز استفاده شد.

رئیس سازمان فاوای شهرداری یزد تاکید کرد: به طور محرمانه جانمایی منازل بیماران کرونایی در اختیار واحد خدمات شهری شهرداری قرار داده شد تا زباله‌های آلوده به طور جداگانه جمع آوری شوند.

وی با اشاره به ثبت روزانه اطلاعات ترددها در شهر گفت: میزان ترددها هر روز به ستاد مقابله با شیوع کرونا ارسال می شود تا بتوانند بهترین تصمیم را اتخاذ کنند علاوه بر آن به رانندگانی که تردد بیش از حد داشتند پیامک اخطار ارسال شد.

بیکی عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا باعث شد شرکت‌های مجازی رشد بسیاری داشته باشند و کسب و کارهای مجازی پیشرفت بیشتری بکنند.

کد خبر 420638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.