همایش ملی "بررسی تاثیرات همه گیری کرونا بر میراث فرهنگی و گردشگری ایران"

همایش ملی "بررسی تاثیرات همه گیری کرونا بر میراث فرهنگی و گردشگری ایران" سیزدهم شهریور ماه امسال همزمان با روز ملی مردم شناسی برگزار می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، علیرضا حسن زاده، رییس پژوهشکده مردم شناسی امروز _شنبه ششم اردیبهشت ماه_ گفت: همایش "بررسی تاثیرات همه گیری کرونا بر میراث فرهنگی و گردشگری ایران"با همکاری پژوهشگاه های "میراث فرهنگی و گردشگری"، "فرهنگ، هنر و ارتباطات" و "علوم انسانی و مطالعات فرهنگی" برگزار خواهد شد.

دبیر علمی این همایش در ادامه اظهار کرد: چکیده و اصل مقالات در دو قالب فایل  صوتی و نوشتاری قابل دریافت بوده و مجموعه مقالات به صورت کتاب صوتی منتشر می شود.

وی تصریح کرد: یکی از تاثیرات همه گیری کرونا بر روی سه عنصر مهم میراث فرهنگی و گردشگری، صنایع فرهنگی  و هنر های سنتی و معاصر ایران است که این همایش با فرا خواندن محققان و اندیشمندان، مسائل اجتماعی و فرهنگی این سه حوزه و راهکارهای حل آنها را مورد بررسی قرار داده  و برنامه ریزی های علمی را پیشنهاد می کند.

 گفتنی است که این همایش به صورت مجازی برگزار شده و مهلت دریافت چکیده مقالات ۱۵ تیر ماه و اصل مقالات ۱۵ مرداد است. شورای علمی این همایش اساتید و محققانی را از حوزه های میان رشته ای از دانشگاه ها و پژوهشگاه های کشور بخصوص پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات در بر دارد.

کد خبر 420615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.